انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید کننده انواع نمک های خوراکی و تزئینی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 27 خرداد 1402
همانطور که بدن ما انسان‌ها به نمک و به ویژه ید، احتیاج دارد، بدن حیوانات و طیور هم به این ماده احتیاج داشته و مصرف آن در حد معمول هیچ ضرری برای پرنده‌ها نخواهد داشت. معمولا نمکی که برای استفاده در صنایع طیور مورد استفاده قرار می‌گیرد از نوع نمک پودری است؛ کارخانه میعاد بازرگانان رازی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این نمک در ایران، آماده همکاری با انواع مزارع پرورش مرغ و طیور است.

درست است که زیاده روی در مصرف نمک می تواند باعث افزایش فشار خون و سایر مشکلات برای طیور شود، اما نباید نقش مهم آن را هم نادیده گرفت. زیرا نمک عنصر حیاتی برای انواع حیوانات از جمله طیور به حساب می‌آید. بهتر است که از ۰/۵ نمک در غذای طیور استفاده کنید و اکثر کسانی که به تولید غذای طیور می‌پردازند هم بر اساس این رقم از نمک برای غذای طیور استفاده می‌کنند.

در واقع استفاده از نمک در غذای طیور باعث می‌شود که نیاز حیوان به سدیم و کلر تامین شود‌. به خصوص اگر نمک مورد نظر، از نوع ید دار باشد، نیازهای بیشتری از حیوان را تحت پوشش خود قرار خواهد داد و باعث می‌شود که طیور بدن سالم‌تر و سیستم ایمنی قوی‌تری هم داشته باشند.

عوارض کمبود نمک در طیور چیست؟
قصد داریم که در این مطلب به عوارض کمبود نمک در طیور بپردازیم تا کسانی که به پرورش انواع طیور می پردازند، بتوانند از این عوارض آگاهی پیدا کنند و سعی کنند که همواره از نمک در تغذیه طیور خود استفاده داشته باشند. این علائم و عوارض عبارتند از:

کاهش وزن
کاهش اشتها
کاهش میزان تخمگذاری
کوچک شدن اندازه تخم پرنده
کاهش سرعت رشد جوجه ها
کاهش قدرت سیستم ایمنی
ایجاد ضعف
بیماری های مختلف در بدن پرنده
اسهال
ناباروری برای پرنده ماده
افزایش علائم عصبی
کاهش آب بدن پرنده
آگهی دهنده
میعاد بازرگانان رازی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1092100
بازدید : 124
دسته بندی : دامداري
آگهی دهنده
میعاد بازرگانان رازی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com