انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید ورق سرد - قیمت ورق سرد

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 15 مهر 1402
خرید ورق سرد
خرید ورق سرد از مواردی دارای اهمیت می باشد که در صنایع گوناگون، خصوصا در صنعت‌ ساختمانی استفاده میگردد. همانطور که می دانید شرایط فعلی اقتصادی کشور، و همینطور نوسانات ارزی همه کسب و کارهای سنتی و اینترنتی را تحت تاثیر قرار داده و به همین جهت فروشگاه های اینترنتی خرید آهن به فروش ورق سرد اقدام نموده و خدمات مطلوبی هم ارائه می‌دهند. فروشگاه آنلاین آهن پیشتاز همواره توجه زیادی به رضایت مشتریان عزیز خود دارد و این مهم را برای مشتریان عزیز خود مقدور نموده است.
قیمت ورق سرد حتما این سوال در ذهن شما نیز ایجاد شده که چه نوع ورقی ورق سرد می‌باشد. در واقعیت به جریان تولید این نوع ورق‌ها ورق‌های سرد می گویند. در کل فرآیند تولیدات اوراق فلزی به دو دسته نورد سرد و گرم تقسیم بندی می‌گردد؛ غیر از روش تولید ورق‌های سرد تفاوتهایی با ورق‌های گرم مثل کاربرد و قیمت دارد. به سبب اینکه ورق سرد فرآیندهای روغن‌کاری بخصوصی را بعد از تولید طی می‌کند, به آن ورق روغنی هم گفته می شود. در ادامه مطلب همراه ما باشید.
به شکل کلی الگوهای تولید نورد به دو روش نورد سرد و گرم تقسیم می‌شوند. محصولاتی که با روش نورد سرد تولید می‌شوند، سطح آنان کاملا پردازش شده و ابعاد کاملا دقیقی دارند. تسمه, ورق گالوانیزه , لوله فلزی و میله با این فرآیند تولید شده‌اند. بخش بزرگی از این فرآیند با غلتک‌های خوشه ای, چهار طبقه یا اقماری تولید می‌شوند. همه محصولاتی که با این فرآیند به تولید می‌رسند نسبت به محصولات نورد گرم دارای استحکام و مقاومت بیشتری هستند. به شکل کلی ورق‌های سرد اوراقی می باشند که توسط فرآیند نورد سرد تولید می شوند و ورق سیاه یا همان ورق گرم به اوراقی می گویند که توسط فرآیند نورد گرم به تولید می‌رسند. خرید ورق سرد که به ورق انعطاف پذیر معروف است بسیار صورت می پذیرد و در مسائلی که به جزئیات ساختار و دقت بیشتری نیاز داشته باشد بکار برده می شود. برعکس ورق‌های گرم, ورق‌های سرد سطحی صاف و صیقلی دارند و از نظر ظاهری بسیار زیباترند. به طور کلی تکنیکی که برای ساخت این محصول بکار می‌رود به این صورت می‌باشد، که ورق‌های فولادی ضخیم توسط فشار غلتک‌ها, نازک می‌شوند. فرآیند تولید در این رویه با دمایی خیلی کمتر از نورد گرم( نهایت تا 200 درجه سانتیگراد) انجام می شود.
ورق رنگی: مراحل تولید ورق رنگی به این شکل است که ورق‌های گالوانیزه در بعضی موارد, بعد از تمام شدن فرایند تولیدشان, سمباده کاری می شوند و به قسمت تولید اوراق رنگی می‌روند. فرآیند آنها به این شکل می باشد که ورق‌ها با غلتک‌های به خصوصی برس‌کاری شده و در نهایت با اضافه کردن یک پوشش زنگ نزن دیگر, این نوع محصول قابل استفاده می‌شود. خرید ورق سرد رنگی به علت ظاهر زیبا و رنگی در میان افراد بسیار انجام می‌شود.
ورق قلع اندود: خرید ورق سرد قلع اندود که از دو طرف با دو لایه قلع پوشیده می‌شود تا مقاومت خوبی در مقابل خوردگی یابد. قلع اندود کردن ورق‌ها برای افزایش مقاومت آن, از روش‌های قدیمی‌ برای بالا بردن مقاومت ورق‌های فولادی می باشد.
ورق گالوانیزه: گالوانیزاسیون, فرآیندی برای بالا بردن استحکام ورق‌های فولادی در برابر خوردگی و زنگ زدگی است. نوع کار به این شکل است که سطح ورق‌های گالوانیزه با لایه‌ای از ورقی روی, پوشش داده می‌شود تا از سطح فلز مراقبت نماید. از دو رویه حمام روی یا الکتروگالوانیزاسیون در تولید این محصول استفاده می‌شود.
ورق سرد بر پایه آلیاژ ساخت: • St12
• St13 • St14
عناصر فلزی بخصوصی در ساخت ورق‌های فولادی بکار برده می شود. فولاد یا آهن به تنهایی دارای معایب زیادی هستند. برای مثال از نظر مقاومت در مقابل خوردگی و یا قابلیت جوش پذیری بسیار نامناسب اند. جهت خرید ورق سرد لازم است بدانید کسانی که در این زمینه متخصص هستند برای برطرف نمودن چنین مشکلاتی, عنصرهای فلزی فولاد و آهن را با عنصرهای شیمیایی مانند کروم, کربن, منگنز, فسفر, گوگرد و سیلیسیم تلفیق نموده تا در نهایت, محصولی تولید کنند که دارای ویژگی‌های مثبت بیشتر و معایب کمتری باشند. اگر قصد دارید که بیشتر در مورد قیمت ورق سرد بدانید, بهتر است با کارشناسان متخصص شرکت آنلاین آهن پیشتاز تماس حاصل فرمایید.
برای خرید ورق سرد روی لینک زیر کلیک نمایید.
https://ahanpishtaz.com/product-category/%d9%88%d8%b1%d9%82-%d8%b3%d8%b1%d8%af/
آگهی دهنده
مسعود نیکجو
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، شاد آباد، میدان معلم، مجتمع تجاری معلم، طبقه 4 واحد2
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1092306
بازدید : 143
دسته بندی : آهن آلات
آگهی دهنده
مسعود نیکجو
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، شاد آباد، میدان معلم، مجتمع تجاری معلم، طبقه 4 واحد2
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com