انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرایط مدلینگ در ترکیه و استانبول

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 24 دي 1402
‎شرایط مدلینگ در استانبول

‎استانبول از جمله کشورهایی است که به صنعت مدلینگ بسیار اهمیت داده است و فعالیت های بسیار گسترده ای برای پیشرفت این صنعت و شناساندن آن به سایر جهانیان انجام داده است. از جمله این فعالیت ها می توان به اجازه فعالیت به آکادمی های بین المللی مدلینگ خارجی اشاره کرد .

‎یکی از دلایلی که باعث شده است که استابول به یکی از قطب های صادر کننده پوشاک در جهان تبدیل شود این است که این کشور توانسته است بهترین استفاده را از صنعت مدلینگ داشته باشد و این توانمندی یک شبه به دست نیامده است بلکه سال های زیادی طول کشیده است که صنعت مدلینگ در استانبول به این سطح برسد. مدلینگ و فشن در استانبول با اهداف متفاوتی برگزار می شود ولی از جمله مهم ترین این اهداف می توان به ارائه انواع محصولات خود به جهانیان و فروش آن ها اشاره کرد.

‎مدلینگ در استانبول
‎با فراز و نشیب های بسیاری روبه رو بوده است و در حال حاضر این کشور جزء کشورهای پیشرو در صنعت مدلینگ می باشد.

‎استانبول نه تنها مدل های بسیاری را از سنین بزرگسال و کودکان و جوانان را تشویق و آموزش می دهد بلکه از سراسر جهان اقدام به جذب مدل می نماید و از این طریق به کسب درآمد می پردازد. توجه داشته باشید که هزینه آموزش مدلینگ در استانبول بالا نیست ولی پیشنهاد ما به شما این است که آموزش مدلینگ را در آکادمی بللو مدلز بگذرانید. چون به شما بعد از دوره اموزشی بلافاصله کار میدهد و شما حتی میتوانید با هر کشوری که تمایل دارید در زمینه مدلینگ با اخذ ویزای کار مدلینگ شرکت بللو کار کنید.

‎و به یاد داشته باشید :
‎مهمترین امتیاز بللو مدلز منجمنت این هست که به فارغ التحصیلان در رشته های مدلینگ و فشن بازار کار ایجاد و معرفی به کار می نماید. و حتی شما می توانید از امتیاز ویزای مدلینگ و سایر رشته های آن برای مهاجرت و اقامت دایم استفاده کنید.

‎آدرس وب سایت ما : https://iran.bellomodelsacademy.com

‎اینستا گرام ما : bellomodels@

‎تماس با ما در واتساب و بوتیم : 33751419600+
آگهی دهنده
توکلی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1092837
بازدید : 78
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
توکلی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com