انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پروژه شمیم رحمت فاز ۳ تعاونی مسکن شمیم رحمت

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 6 تير 1402
پروژه شمیم رحمت فاز ۳ تعاونی مسکن شمیم رحمت
پروژه شمیم رحمت فاز ۳ تعاونی مسکن شمیم رحمت قیمت پروژه نخل شمیم رحمت ۳ ، اقساط پروژه شمیم رحمت 3 ، رتبه بندی پروژه شمیم رحمت ۳ ، استعلام واریزی پروژه شمیم رحمت ۳ ، قیمت قرارداد ساخت پروژه شمیم رحمت ۳ ، قیمت قرارداد ساخت پروژه شمیم رحمت ۳ ، نحو پرداخت اقساط پروژه
تیم مشاورین املاک پرواز برای ارائه اطلاعات در خصوص پروژهای منطقه ۲۲ از پذیره نویسی تا تحویل در خدمت شما عزیزان می باشد و شما می توانید . برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری حتی با کمترین نقدینگی ممکن و ورود به پروژه های پذیره نویسی با ما در ارتباط باشید.

ما بنا به خریدو فروش و نوسانات بازار به صورت تقریبی قیمت های معامله شده در هر ماه را در سایت شمیم رحمت بارگذاری میکنیم و به صورت کامل میتوانید اطلاعات خود را دریافت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
به اطلاع خریداران محترم پروژه نخل می رسانیم که قیمت امتیاز پروژه شمیم رحمت روزانه بوده است و اگر برای اولین بار اقدام به خرید از پروژه نخل کرده اید می بایست از دفاتر رسمی گواهی امضا گرفته شود.

قیمت پروژه نخل شمیم رحمت ۳
قیمت هرسهم( واریزی و امتیاز) پروژه شمیم رحمت ۳ در خرداد سال1402 440 الی 450 میلیون تومان بوده است و واریزی به روز پروژه شمیم رحمت ۳ مبلغ 100 میلیون و نهصد هزارتومان است لازم به ذکر است پروژه شمیم رحمت ۳ به صورت سهم ۱۰ متر خرید و فروش میشود و شما مجموع واریزی و امتیاز رو می بایست پرداخت کنید.

اقساط پروژه شمیم رحمت 3 در سال 1402

هر ماه مبلغ4 میلیون تومان برای هر سهم 10 متری می باشد.


رتبه بندی پروژه شمیم رحمت ۳
پروژه شمیم رحمت ۳ بدون رتبه بندی است و اعضا جریمه پرداخت میگیرند.
استعلام واریزی پروژه شمیم رحمت ۳
با ارسال عدد ۱ درساعات اداری به سامانه پیامکی تعاونی ۳۰۰۰۶۹۷۷۰۰۱۲۱۴ از آخرین وضعیت مانده بدهی اقساط خود مطلع شوند. همچنین می توانند با استفاده از شماره کارت مجازی ۶۱۰۴۳۳۷۹۱۹۳۳۴۷۰۴ و از طریق دستگاهای ATMبانک ملت با استفاده از شناسه پرداخت. دریافتی از سامانه پیامکی نسبت به واریز اقساط . ساخت فاز سه اقدام نمایند.

شرایط پیش فروش پروژه نخل شمیم رحمت ۳
واریزی اولیه + امتیاز + اقساط
مسکن پرواز
بزرگترین بانک خرید و فروش پروژه شمیم رحمت
09129455954
02144756164
https://shamimerahmat22.ir
آگهی دهنده
املاک پرواز شمیم رحمت 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1093016
بازدید : 175
دسته بندی : مشاور املاك
آگهی دهنده
املاک پرواز شمیم رحمت 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com