انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش پروژه نخل چیتگر( شمیم رحمت 3 )

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 6 تير 1402
فروش پروژه نخل چیتگر( شمیم رحمت 3 ) توسط کارشناسان مسکن پرواز جناب آقای نوروزی انجام می پذیرد.
پروژه نخل چیتگر یکی از بهترین پروژه های منطقه22 برای خانه دار شدن و یا سرمایه گذاری می باشد. این مجموعه شامل 4 برج واحدی می باشد و مجموعا دارای واحد مسکونی است. متراژ واحد های پروژه شمیم رحمت حداقل از متر مربع و حداکثر تا متر مربع می عزیزان می توانید از خدمات مسکن پرواز در زمینه خرید و فروش پروژه نخل چیتگر ( شمیم رحمت 3 ) استفاده نمایید.

مسکن پرواز بزرگترین بانک خرید و فروش پروژه شمیم رحمت کمترین زمان و با بهترین قیمت امتیاز شمیم رحمت را معامله کنید
اطلاع از قیمت خرید امتیاز پروژه نخل چیتگر در منطقه 22 ، برای خریدار و فروشنده ، با توجه به نوسانات بازار ارز از نکات مهم در هنگام معامله است. به همین دلیل لطفا به تاریخ بروزرسانی قیمت امتیاز و واریزی پروژه نخل چیتگر دقت نمایید.
به دلیل نوسانات قیمت ها به صورت روزانه، در صورتی که تصمیم به خرید و فروش فوری امتیاز پروژه نخل چیتگر را دارید، از طریق تماس تلفنی قیمت امتیاز پروژه مسکونی نخل چیتگر در همان روز را از کارشناسان املاک پرواز دریافت نمایید.
نقل و انتقال پروژه نخل چیتگر توافق اولیه خریدار و فروشنده استعلام مقدار سهم و مقدار واریزی های فروشنده از تعاونی شمیم رحمت توسط کارشناس دفتر املاک دریافت گواهی امضاء با مراجعه خریدار به دفتر اسناد رسمی با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه تشکیل پرونده اولیه برای خریدار با ارائه گواهی امضا در دفتر تعاونی شمیم رحمت ( برای خرید حتی یک متر) صدور قولنامه در دفتر املاک جهت ایجاد امکان انتقال پول از طریق عملیات بانکی مطابق با قوانین بانکی کشور و همچنین انصراف احتمالی طرفین به دلایل متفاوت از جمله افزایش ارزش سهام پروژه و انصراف احتمالی فروشنده حضور در دفتر تعاونی پس از انتقال مبلغ از سمت خریدار به حساب فروشنده تشکیل پرونده نهایی و صدور کد شناسه و انتقال و ثبت سهام (براساس امتیاز و متر) بنام شخص خریدار که به صورت قطعی واگذار می شود
همانطور که بیان شد هزینه نقل و انتقال در تعاونی مسکن هر سهم 300هزار تومان می باشد در صورت تمایل برای خریداری هر سهم مسکونی پروژه نخل (شمیم رحمت 3) می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.
کارشناسان فروش املاک پرواز، آماده پاسخ گویی به شما مشتریان عزیز در زمینه خرید و فروش و استعلام قیمت امتیاز پروژه نخل چیتگر در منطقه 22تهران می باشد.
املاک پرواز نقش و سهم بسزایی را در معاملات انجام شده پیرامون خرید امتیاز پروژه نخل چیتگر دارد، شما می توانید خرید و فروش امتیاز پروژه نخل چیتگر خود را با اطمینان کامل به گروه املاک پرواز بسپارید، گروه املاک پرواز با تیمی مجرب، مرکز تخصصی معاملات سهام پروژه شمیم رحمت 3 هوافضا می باشد که تاکنون توانسته مشتریان بیشماری را به خود جلب کند.
در صورت نیاز به خرید امتیاز شمیم رحمت در چیتگر منطقه، می توانید از خدمات مشاوره و فروش مشاوران و کارشناسان فروش مجموعه بهره مند شوید.
آرشیتکت نخل چیتگر (شمیم رحمت 3) مهندس فرزاد دلیری می باشد.
از مزایای پروژه شمیم رحمت نسبت به سایر پروژههای این منطقه این است که می توان با هر بودجه ای اقدام به خرید نمود.
سهام های این پروژه به صورت متری واگذار می شوند و این مساله باعث می شود با هر بودجه ای بتوانید در این پروژه سرمایه گذاری نمایید

https://shamimerahmat22.ir/
لطفا با چک کردن قیمت از این وب سایت و به اشتراک گذاری با دیگران قبل از انجام معامله

به روند اصولی معامله و جلوگیری از هرگونه دلالی و حفظ ارزش امتیاز این پروژه کمک کنید.

مسکن پرواز
بزرگترین بانک خرید و فروش پروژه شمیم رحمت
09129455954
02144756164
مشاور املاک منطقه22
قیمت سهام شمیم رحمت 3
شمیم رحمت 3
سهام شمیم رحمت 3
قیمت پروژه نخل
آگهی دهنده
املاک پرواز شمیم رحمت 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1093021
بازدید : 139
دسته بندی : مشاور املاك
آگهی دهنده
املاک پرواز شمیم رحمت 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com