انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

الکتروموتور ضدانفجار موتوژن

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 11 شهريور 1402
الکتروموتور ضد انفجار موتوژن بر اساس معیارهای بین المللی طراحی شده است و به دلیل امنیت در مقابل گازهای ورودی به داخل الکتروموتور، هرگونه جرقه و انفجار در داخل محفظه خنثی شده و به بیرون نفوذ نمی کند. در فاز اول شرکت موتوژن تولید الکتروموتور تا توان 7.5 کیلووات را شروع کرده است. تمامی پارامترهای الکتروموتور ضد انفجار موتوژن در 1.5 برابر فشار انفجار تست می شود و تک تک قطعات دارای شناسنامه ابعادی هستند که این موضوع تولید و صادرات عمده الکتروموتور ضد انفجار موتوژن را برای استفاده در صنایع مهم توجیه پذیر کرده است.
با تولید الکتروموتور ضد جرقه توسط موتوژن، بازار فروش دینام ضد حریق در ایران بسیار رقابتی شده است و کار برندهای خارجی سخت تر شده است. نیاز کشور برای الکتروموتور ضد انفجار حدود 100 هزار دستگاه در سال است که شرکت موتوژن با برنامه ای مدون ابتدا نیاز داخل و سپس صادرات را در دستور کار خود دارد.

برخی از ویژگیهای الکتروموتور ضدانفجار موتوژن عبارتند از:

• طراحی با کیفیت و مقاوم: الکتروموتورهای ضدانفجار موتوژن با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی با کیفیت و مقاوم، در برابر شوک ها لرزش ها رطوبت و گرد و غبار مقاومت بالایی دارند.
• دارای استاندارد های بین المللی: الکتروموتورهای ضدانفجار موتوژن با داشتن استاندارد های بین المللی مانند ATEX ، IECEx و ... اطمینان حاصل میکنند که در محیط های خطرناک با کیفیت بالایی عمل میکنند.
• کارایی بالا: الکتروموتورهای ضدانفجار موتوژن با داشتن کارایی بالا، توانایی ارائه گشتاور بالا را دارا هستند و برای انتقال قدرت در دستگاه های صنعتی و معدنی استفاده میشوند.
• ساختار ساده: الکتروموتورهای ضدانفجار موتوژن با ساختار ساده، هزینه های نگهداری و تعمیرات را کاهش می دهند.
آگهی دهنده
کالاصنعتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1094276
بازدید : 170
دسته بندی : الكترونيك
آگهی دهنده
کالاصنعتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com