انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید انواع آیس بانگ در ابعاد مختلف ( فارمد سرما )

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 28 شهريور 1402
شرکت تولیدی صنایع برودتی فارمد سرما ارائه میدهد

آیس بانک چیست؟ آیس بانک نوعی آبسردکن با قابلیت ذخیره یخ می باشد که توانایی انباشت یخ برای تامین انرژی در زمان های پر مصرف را دارد. در یک پروسه سرمایش کنترل شده تنها سیستمی که می تواند در تمام مدت، یک سیال سرد با دمای ثابت و یکنواخت تامین کند آیس بانک می باشد. که این امر در صنایع غذایی ، لبنیات و … که زمان و درجه حرارت محصول مهم می باشد بسیار حائز اهمیت است.
انواع آیس بانک :
1- آیس بانک های پیشرفته: در محل کارخانه به همراه مخزن ذخیره آب و تجهیزات سرد کننده به صورت یکپارچه یونیت و شارژ گاز انجام می شود.
2- آیس بانک های کویل: قابلیت اجرا در استخرهای سیمانی عایق شده یا مخازن بتونی و فلزی از قبل ساخته را دارند.
3- آیس بانکهای ماژولار: این آیس بانکها در مجموعه هایی که محدودیت فضا دارند جهت استفاده حداکثر از فضا برای ذخیره انرژی استفاده می شود. و این ویژگی را فراهم می سازد که با رشد مجموعه و نیاز به برودت بیشتر امکان افزایش تعداد ماژولهای ذخیره یخ وجود داشته باشد.

آیس بانک شامل یک مخزن ذخیره شده ، یک مبدل حرارتی مارپیچ از جنس استیل یا مس و یک سیستم همزن می باشد. مخزن پر از آب توسط یک سیال مبرد مانند گاز فریون ، آمونیاک و یا گلگلون سرد می شود. در این سیستم آب اطراف لوله های کویل به آرامی برروی لوله شروع به یخ زدن می کند.

این دستگاه در واقع نوعی چیلر است با این تفاوت که معمولا چیلرها قابلیت سردکردن آب از دمای هفت (7) درجه سانتیگراد به پایین را ندارند اما آیس بانک ها می توانند بدون استفاده از ضد یخ دمای آب را به صفر(0) درجه سانتیگراد برسانند

نکته قابل توجه اینکه ، چیلرهای تراکمی در زمان های نیاز، انرژی برودتی تولید می کنند بنابراین می بایست هنگام محاسبات ظرفیت چیلر انتخابی ، تناژ تبرید مطابق با نیاز در زمان های پر مصرف انتخاب شود.

در صنعت تهویه مطبوع ، آیس بانک ها معمولا در مکان هایی قابلیت استفاده دارند که به دلیل مصرف کم در ساعات شب و امکان ذخیره انرژی، نیاز به برودت به صورت دائم ندارند. مثلا در مدارس- ادارات دولتی- دفاتر کار- مطب های پزشکی

همچنین از آیس بانک در دامداری ها ، ایستگاههای جمع آوری شیر، کارخانجات لبنیات و کارخانجاتی که در فرآیند تولید خود عملیات پاستوریزاتور دارند ، به جای چیلرهای بالا صفر و زیر صفر استفاده میشود.

مزایای استفاده از آیس بانک
1-قیمت مناسب تر به نسبت کارایی آن
2-افزایش بهره وری از سیستم
3-امکان ذخیره برودت
4-عمر طولانی دستگاه
5-مصرف کمتر انرژی


2 سال ضمانت 100% تمامی محصولات
ارسال به سراسر ایران
جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید یا در روبیکا پیام بگذارید
آگهی دهنده
فارمَـــد سرما
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1094327
بازدید : 138
دسته بندی : خدمات صنعتي
آگهی دهنده
فارمَـــد سرما
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com