انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

قیمت پدسلولزی گلخانه-فروش پدسلولزی گلخانه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
تجهیزات گلخانه میثاق سبز به عنوان همکار کولان سل، تامین کننده و فروش مستقیم پد سلولزی کولن سل می باشد. در زیر تمامی ابعاد پد سلولزی موجود در انبار ما آورده شده است. با توجه به تغییرات مدام قیمت ها، امکان درج قیمت پد وجود ندارد. ما در سریع ترین زمان ممکن خرید شما را به هر نقطه ای از ایران که باشد ارسال می کنیم. در صورت نیاز به خدمات ساخت گلخانه نیز کارشناسان ما با شما همکاری خواهند کرد.
خرید پد سلولزی گلخانه
برای خرید پد سلولزی گلخانه می توانید با ما تماس بگیرید. تجهیزات گلخانه میثاق سبز با قیمت رقابتی و 100% تضمینی کارخانه نسبت به سایر همکاران محصول را به شما عرضه خواهد کرد. ارسال بار هر روزه برای تمام نقاط ایران وجود دارد. در صورتی که نیاز به خدمات مهندسی و اجرا و نصب پد سلولزی در محل دارید می توانید از توانمندی شرکت ما بهره مند شوید.30% خنک تر در طول فصل
ایستایی و عدم افت ارتفاع
نصب ، شستشو ، نگهداری آسان بدلیل خاصیت ایستایی بالا
در ضخامت های 10 و 15 سانت
در ارتفاع های 1 - 1.2 - 1.5 - 1.8 - 2 متری
طول عمر 5 برابر بیشتر از پوشال فروش فن 140
قیمت پد سلولزی گلخانه
ساختار پد سلولزی گلخانه به گونه ای است که از ورقه ای کاغذ از جنس کرافت(کاغذهای اروپایی) با استاندارد بالا تولید شده است. این پدها جذب آب بالایی دارند که باعث به وجود آمدن سرمایش تبخیری می شود. سیستم خنک کننده فن و پد سلولزی یکی از بهترین روش ها برای گلخانه ها است که باعث خنک شدن سالن و ایجاد رطوبت می شود. با ایزوله کردن گلخانه، وارد کردن آب خنک به سیستم پد سلولزی، سالم بودن لوله انتقال آب و... می توان راندمان عملکرد این پدها را افزایش داد. با این که در گذشته سرمایش گلخانه ها به وسیله پوشال انجام می شد اما با گذشت زمان محصول جدیدی با کارایی و با صرفه جایگزین پوشال ها شدند. قیمت پدها به ابعاد، قطر و کیفیت ساخت آن بستگی دارد ولی این را بدانید که این سیستم آن چنان به صرفه و کارآمد است که قیمت آن مسئله چندان مهمی نیست. ولی اگر به دنبال محصول با اعتبار و مطمئن برای گلخانه هستید که کیفیت بالا و قیمت مناسبی داشته باشد پیشنهاد ما به شما تجهیزات گلخانه ای میثاق سبز است.
قیمت پد گلخانه
قیمت پد سلولزی ورامین
فروش پد سلولزی مرغداری
فن سیر کولار
بخاری گلخانه ای
لوله پروفیل گالوانیزه
فروش بست لامپی
ساخت سازه گلخانه ای
آگهی دهنده
قدیری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1097528
بازدید : 102
دسته بندی : كشاورزي
آگهی دهنده
قدیری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com