انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش بیوتین (ویتامین B7)

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 24 مرداد 1402
بیوتین (به انگلیسی: Biotin) یکی از ویتامین‌های گروه ب است که به ویتامین H نیز معروف است. این ویتامین به صورت طبیعی در مواد غذایی یافت می‌شود و نقش مهمی در عملکرد سلول‌ها و متابولیسم برعهده دارد.

بیوتین برای کارکرد صحیح سلول‌ها، تولید انرژی، ساخت استخوان و بافت‌های بافتی، ساخت ناخن و موها و تولید اسیدهای چرب ضروری برای بدن اهمیت دارد. همچنین، برخی آنزیم‌ها که در فرآیندهای متابولیکی نقش دارند، نیاز به بیوتین دارند.

منابع غذایی غنی از بیوتین شامل تخم مرغ، ماهی، گردو، آجیل، برنج قهوه‌ای، نخود، آووکادو، برنج فورج و تخمه هستند. علاوه بر آن، بیوتین معمولاً به عنوان تکمیل‌کننده غذایی در دسترس است و به صورت قرص یا کپسول مصرف می‌شود.

عوارض کمبود بیوتین شامل مشکلات پوستی مانند خشکی و قرمزی پوست، شکستگی ناخن‌ها، ریزش موها و مشکلات گوارشی مانند تهوع و استفراغ می‌شوند. اما کمبود بیوتین در بزرگسالان نادر است، زیرا بسیاری از مواد غذایی حاوی آن هستند و بدن نیاز کمی به آن دارد.

با این حال، در برخی موارد خاص مانند بیماری‌های مزمن روده، مصرف بلند مدت داروهای ضد تشکیل بیوتین توسط بدن و مصرف زیاد تخم مرغ خام ممکن است باعث کمبود بیوتین شود. در این موارد، ممکن است پزشک شما توصیه کند تا مکمل بیوتین را مصرف کنید.
آگهی دهنده
سپیده ستوده
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران شورآباد خیابان ۴ جنوبی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1099099
بازدید : 58
دسته بندی : توليد مواد غذايي
آگهی دهنده
سپیده ستوده
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران شورآباد خیابان ۴ جنوبی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com