انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرکت طراحی و مجری تخصصی ساخت ویلا در شمال کشور

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 28 شهريور 1402
ساخت ویلا با استفاده از سازه‌های ال اس اف (Light Steel Frame) به عنوان یک روش ساخت نوین و پیشرفته، در دنیای امروز جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

این روش ساخت باعث بهبود سریع و مقرون به صرفه‌ ترین راه برای ساخت و ساز مسکن گردیده است.

سازه ال اس اف به عنوان یک روش نوین و پیشرفته در ساخت ویلا ، مزایای فراوانی را ارائه می‌دهد.

مقاومت و استحکام

سازه‌های ال اس اف به دلیل استفاده از فولاد با کیفیت و تحت فرآیندهای مهندسی دقیق، دارای مقاومت و استحکام بسیار بالا هستند.

وزن سبک

وزن سبک این سازه‌ها باعث بار مرده کمتر در ساختمان و در نهایت مقاومت بهتر در زمان زلزله می شود و همچنین باعث کاهش نیاز به سازه های پیچیده و هزینه‌ های اضافی می‌ شود.

مناطق صعب العبور

با توجه به وزن پایین سازه و اینکه در ساخت ویلا با سازه LSF از ساخت و ساز خشک استفاده می شود, دیگر نیاز به حمل مصالح سنتی با دشواری های زیاد و قیمت های بالاتر از بازار به محل اجرای پروژه نیست و در کنار این موارد نیاز کمتری به نیروی ماهر و هزینه های بالای اسکان این نیروها در مناطق دور افتاده است.

زمان ساخت کوتاه

ساخت ویلا با سازه ال اس اف زمان کوتاهی را برای تکمیل پروژه نیاز دارد. این امر به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن به ویلا رویایی‌تان دست یابید و با پایین آمدن زمان ساخت ویلا تورم کمتری متوجه شما می شود.

تاثیر محیطی کمتر

استفاده از سازه ال اس اف در ساخت خانه منجر به تولید کمتر زباله‌ های ساختمانی و همچنین انرژی کمتری برای تولید و نصب اجزای سازه مورد نیاز است. (مخصوصا در مناطقی با دسترسی سخت )

عایق‌های حرارتی و صوتی

سازه ال اس اف امکان استفاده از عایق‌های حرارتی و صوتی با کیفیت بالا را فراهم می‌کند که باعث افزایش راحتی درون ساختمان می‌شود و این کیفیت باعث تجربه بهتر و هزینه های انرژی پایین تر در زمان بهره برداری از ساختمان می شود.

طراحی متنوع

امکان طراحی متنوع و زیبا با استفاده از این سازه‌ها، انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال طراحی منحصر به فرد هستند.

پایداری بلندمدت

ویلا با سازه ال اس اف به عنوان یک سرمایه ‌گذاری بلندمدت در نظر گرفته می‌شود. این سازه‌ها بر اساس استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌ و دارای دوام و پایداری فراوانی هستند. عمر سازه LSF صد (100) سال است.

------------------------------------------------www.PISHROSAZE.com----------------------------------------------------

با توجه به مزایای بیان شده، ساخت ویلا با سازه ال اس اف یک گزینه عالی برای داشتن یک خانه ‌ی شیک، پایدار و کارآمد است. این سازه‌ ها با استفاده از فناوری مدرن و طراحی‌ های جذاب، تجربه‌ ی منحصر به فردی را برای شما ایجاد خواهند کرد.

اکر شما هم به دنبال راهی برای ساخت سریع ویلا خودتون با بهترین کیفیت و تجربه کاربری هستید همین الان با متخصصین ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.
آگهی دهنده
شرکت پیشرو سازه گستر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1099273
بازدید : 138
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
شرکت پیشرو سازه گستر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com