انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید و پخش شامپو کندش مشکی اصل

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 28 مرداد 1402
شامپوی سبغ کندش طلایی مستر سبغ ضد ریزش و رویش مجدد مو با اکسیر کندش (280گرمی)

امروزه شاهد این هستیم که بنا به دلایل مختلف از جمله آلودگی های محیطی، فشار های کاری و استفاده زیاد از مواد شیمیایی بهداشتی میزان و آمار ریزش مو افزایش یافته ، و تمامی افرادی که دچار این عارضه شده اند به نحوی در فکر درمان و بهبودی این بیماری هستند. روغن گیاه کندش با خاصیت هایی که برای آن ذکر شده علاوه بر تغذیه پوست می تواند کمکی برای رشد مجدد مو باشد که این مورد بستگی به سازگاری با پوست و موی سر دارد.

روغن‌کندوش علاوه بر تقویت کنندگی موها می تواند سرعت رشد آنها را افزایش دهد. همچنین این روغن گیاهی پر خاصیت برای مو برای رفع موخوره نیز بسیار مفید است. یکی از مهمترین علل سفیدی موها غلبه خلط های سرد در سر می باشد. روغن کندش با دفع سردی از فرق سر سبب جلوگیری از سفیدی موها می شود.چنانچه در سنین کم علائم و موارد سفیدی مو را مشاهده کردید می توانید با استفاده از روغن کندش سبب جلوگیری از ریزش موها و همچنین سفید شدن آنها شوید. روغن کندش علاوه بر دارا بودن فواید بیشمار برای کف سر می‌تواند جهت تقویت ریش و ابرو نیز بسیار مفید باشد .این روغن گیاهی پر خاصیت می تواند منجر به پرپشت شدن ابروها و ریش شود.



ترکیب شامپو سبغ و روغن‌کندوش یک ترکیب بی نظیر برای تقویت موها هستند. در این شامپوی گیاهی بی نظیر انواع و اقسام روغن های گیاهی استفاده شود که روغن کندش تنها یکی از آنها می باشد.

استفاده از روغن اسپند سبب می‌شود تا موهای شما پاکسازی شوند .این روغن گیاهی به رفع شپش و موخوره کمک می کند و می تواند تخم شپش را از فرق سر از بین ببرد.
روغن رزماری نیز از دیگر ترکیبات به کار رفته در شامپو سبغ می باشد که سبب می‌شود تا خون رسانی به موها افزایش پیدا کرده و موهای شما به خوبی تقویت شود.
استفاده از این روغن های گیاهی در کنار شامپو گیاهی سبغ می تواند یک فرمول جادویی کاملاً بدون هیچگونه عوارض برای رفع ریزش موها به شمار رود.
آگهی دهنده
پیمان محمودی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1099392
بازدید : 85
دسته بندی : آرايشي بهداشتي
آگهی دهنده
پیمان محمودی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com