انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

زانو بند وساق بند موتورسواری

آگهی ویژه
بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
یکی از تجهیزات و لوازم بسیار مهم در مقوله ایمنی موتورسواری، زانوبند و ساق بند است که نقش حیاتی در ایمنی سلامتی موتورسوار ایفا می‌کنند. زانوبند و ساق بند در زمانهای زمین خوردن بسیار نجات‌دهنده بوده و از شکستگی‌ پا تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند

امروزه از آرنج بند ، زانو بند ، ساق بند در موضوعات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد

در عملیات نظامی و نیروهای مسلح، نیروها ممکن است با شرایط سخت و پرخطری مواجه شوند. استفاده از زانوبند می‌تواند در جلوگیری از آسیب‌های ناشی از سقوط، ضربه‌ها و تماس با سطوح خشن و ناهموار مفید باشد. نظامیان در فعالیت‌های تاکتیکی و زمینی ممکن است با سطوح ناهموار، خاک و سنگ‌ها، پیاده‌روها و موانع دیگر روبرو شوند. استفاده از زانوبند می‌تواند در جلوگیری از آسیب‌های ناشی از سقوط و برخورد با این موانع مفید باشد.
علاوه بر مصارف نظامی در ورزشهای موتور سواری، دوچرخه سواری، اسکیت، ورزشهای آلپاین، اسکی ، کاشی کاری ، و... هم کارایی بالایی دارد.

اگر شما موتورسوار هستید و قصد دارید زانوبند استفاده کنید، توصیه می‌شود که زانوبندی را انتخاب کنید که به طور صحیح بر روی زانو قرار بگیرد و مناسب اندازه پاهای شما باشد. همچنین، اطمینان حاصل کنید که زانوبند مورد نظر شما دارای استانداردهای ایمنی معتبری است .زانوبند و ساق بند موتورسواری موجود در شرکت انطباق گستر سپهر یک تجهیز حفاظتی است که برای حفاظت از زانوها و پاهای موتورسواران در زمان سواری استفاده می‌شود آنها دارای ساختاری محکم و مقاوم هستند که قادر به جذب ضربه و انرژی سقوط است.

همچنین، طراحی آنها به گونه‌ای است که حرکت طبیعی زانوها را محدود نکند و اجازه دهد که راننده به راحتی پاهای خود را حرکت دهد. این محصول با کیفیت بسیار عالی در مقایسه با محصولات بی کیفت خارجی بوده و شما را محافظت می نماید.
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1100972
بازدید : 421
دسته بندی : لوازم ورزشي
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com