انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید لرزه نگار درون چاهی دانهول با یکسال گارانتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 19 شهريور 1402
آزمایش دانهول (DHT) به دلیل مزایایی که دارد، یکی از پرکاربردترین روش ‌های اندازه‌گیری سرعت امواج الاستیک بوده که زیرمجموعه روش‌ های لرزه ‌نگاری است. در پروژه ‌های عمرانی که قرار است یک سازه بر روی ناحیه مشخصی اجرا شود، مدول های الاستیک دینامیکی مواد تشکیل‌ دهنده آن ناحیه، اهمیت خاصی دارد. چراکه طراحی سازه بر همین اساس انجام خواهد شد و یکی از را‌ه‌ های محاسبه‌ این کمیت‌ ها در اختیار داشتن سرعت امواج طولی یا عرضی است. برای اینکه بدانید اساس کار در آزمایش دانهول چیست باید گفت که این آزمایش شامل اندازه گیری زمان سیر موج از سطح زمین تا اعماق مختلف است.

برای انجام این تست خاک ، یک لرزه سنج که معمولا شامل سه حسگر عمود بر هم می باشد، توسط کابل در اعماق مختلف قرار داده شده و امواج لرزه ای حاصل از چشمه لرزه ای توسط آن ثبت می گردد. اجرای ازمایش دانهول بر روی انواع خاک و سنگ امکان پذیر است.
مهندسی زمین ایمن با تولید دستگاه های لرزه نگار دانهول به شما کمک خواهد کرد تا با حداقل هزینه با کیفیت ترین آزمایش دانهول و برداشت را داشته باشید با بیش از 15 سال سابقه تولید و فروش لرزه نگار های دانهول و سطحی در ایران و خاورمیانه
آگهی دهنده
زمین ایمن
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1101621
بازدید : 63
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
زمین ایمن
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com