انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش روغن موتور گازسوز موبیل MOBIL PEGASUS 710

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 24 بهمن 1402
توضیحات: Mobil PegasusTM 710 یک روغن موتور گازی با عملکرد عالی است که در درجه اول برای روانکاری موتورهای مدرن چهار چرخه با سرعت بالا که مصرف روغن بسیار پایین است در نظر گرفته شده است. این موتورها عموماً از طراحی بدون سوختن برخوردارند که در آن فشارهای منیفولد افزایش یافته از ورود روانکار کافی به نواحی راهنمای سوپاپ جلوگیری می کند. این روغن برای روانکاری کمپرسورهای گاز نیز توصیه می شود. این روغن از روغن های پایه معدنی با کیفیت بالا و یک سیستم پیشرفته افزودنی خاکستر متوسط ساخته شده است که برای محافظت عالی از اجزای موتور و کمپرسور طراحی شده است. سطح بالایی از پایداری شیمیایی و مقاومت در برابر اکسیداسیون و نیتراسیون را نشان می دهد. پگاسوس 710 مقاومت فوق العاده ای در برابر سایش قطار سوپاپ و محافظت در برابر تشکیل رسوب ارائه می دهد. این مزایای عملکرد همراه با سیستم شوینده و پراکندگی بسیار مؤثر آن، تشکیل رسوبات خاکستر و کربن را کنترل می کند که می تواند منجر به عملکرد ضعیف موتور و انفجار شود. قلیائیت ذخیره بالای آن و حفظ TBN آن را نیز برای موتورهایی که با سوخت هایی کار می کنند که حاوی مقادیر کم مواد خورنده مانند سولفید هیدروژن هستند مناسب می کند. خواص ضد خوردگی عالی از سایش خورنده در سیلندرها، نواحی سوپاپ ها و یاتاقان ها جلوگیری می کند و در نتیجه عمر موتور بیشتر می شود. عملکرد ضد سایش و ضد خراش Mobil Pegasus 710 حداقل خراش پیستون، امتیاز دهی و سایش سیلندر و رینگ را تضمین می کند.



ویژگی ها و مزایا: روغن موتور گازی Mobil Pegasus 710 موتورهای تمیزتر، نرخ سایش کمتر و عملکرد موتور را بهبود می بخشد. استفاده از این محصول باعث کاهش هزینه های نگهداری و بهبود ظرفیت تولید می شود. پایداری عالی شیمیایی و اکسیداسیون آنها منجر به دوره های تخلیه طولانی تر و کاهش هزینه فیلتر می شود. قلیائیت ذخیره بالای این محصول امکان استفاده از آن را در موتورهایی که با سوخت هایی با مقادیر کم مواد خورنده در گاز سوخت کار می کنند، می دهد.



خواص برجسته ضد سایش و ضد خراش = سایش کمتر اجزای موتور/کاهش خراشیدگی آسترهای موتورهای گازی با بار زیاد/محافظت عالی در برابر شکست را فراهم می کند.



اکسیداسیون بالا و پایداری شیمیایی= موتورهای تمیزتر/ فواصل تخلیه طولانی/ کاهش هزینه های فیلتر/مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون و نیتراسیون



فرمول نوآورانه خاکستر متوسط= از صندلی ها و صورت سوپاپ ها در موتورهای چهار زمانه محافظت می کند/تشکیل خاکستر محفظه احتراق را کنترل می کند و عملکرد شمع را بهبود می بخشد.



مقاومت در برابر خوردگی عالی=سایش هدایت سوپاپ را در موتورهای گازی چهار زمانه کاهش می دهد/از یاتاقان ها و اجزای داخلی محافظت می کند.



خاصیت قلیایی ذخایر استثنایی=تشکیل اسیدها در روغن را کنترل می کند/از اجزای موتور در برابر حمله اسیدی محافظت می کند.
آگهی دهنده
پرگاس پرتو صنعت آریا
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مرزداران خیابان بیژن ابراهیمی خیابان سیزدهم برج الوند طبقه منفی یک واحد ۷۲
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1101977
بازدید : 81
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
پرگاس پرتو صنعت آریا
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مرزداران خیابان بیژن ابراهیمی خیابان سیزدهم برج الوند طبقه منفی یک واحد ۷۲
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com