انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

جی پی اس خودرویی مدل TK103B

آگهی ویژه
بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
جی پی اس خودرو دارای نرم افزاری است که بر روی تلفن همراه کاربر نصب شده است. با برنامه ردیاب خودرو به راحتی می توانید در 24 ساعت شبانه روز از موقعیت مکانی خودرو مطلع شوید. همچنین همیشه می توانید وضعیت رانندگی، توقف و ولتاژ باتری خودرو را بررسی کنید. این قابلیت کنترل از راه دور یکی از جذاب ترین مزایای ردیاب خودرو است.

خودروها با استفاده از یک دستگاه دریافت GPS (رهیاب و ردیاب) می‌توانند اطلاعات ماهواره‌ها را دریافت کرده و موقعیت خود را تعیین کنند. این دستگاه‌ها اطلاعات موقعیتی را از چند ماهواره دریافت می‌کنند و با ترکیب این اطلاعات، موقعیت دقیق خودرو را محاسبه می‌کنند.

GPS یکی از فناوری‌های حیاتی در دنیای خودروهای مدرن است. این سیستم به رانندگان کمک می‌کند تا مسیرهای خود را پیدا کنند، امنیت خودروها را افزایش دهند و بهبود سیستم‌های متصل و ناوبری در خودروها ایجاد کنند
از ویژگی های مهم این دستگاه میتوان به سبک بودن(120گرم) و حمل آسان ، برق ورودی 12v-24v DC، نشانگر LED،هشدار قطع برق ،سنسور هشدار از راه دور ،دارای کنترل از راه دور ، دارای اپلیکشن ردیابی اندروید و ios ، قابل اتصال به شوک سنسور و یا دزدگیر اتومبیل،مشاهده موقعیت خودرو به صورت لحظه به لحظه بر روی سایت ردیابی و...میتوان اشاره کرد.
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1102474
بازدید : 463
دسته بندی : ساير لوازم و اثاثه
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com