انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

گیت کنترل تردد شیشه ای

آگهی ویژه
بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
گیت کنترل تردد شیشه ای با عنوان های همچون گیت مترویی معرفی می گردند. گیت تردد شیشه ای عموما در فضاهای اداری شکیل و با امنیت بالا نصب می گردند.
گیت کنترل تردد شیشه ای از پرمصرف‌ترین و کاربردی‌ترین گیت‌های کنترل تردد می‌باشند که با ابعاد و عملکردهای متنوعی تولید و ارایه می‌گردند. این گیت‌های کنترل تردد شیشه‌ای سریع عموما جنبه بازدارنده داشته و نسبت به فضا و سطح امنیت و میزان تردد در سازمان‌ها و اماکن پرتردد در دو نوع گیت تردد با عملکرد کشویی خطی و گیت تردد با عملکرد کشویی زاویه‌ای طراحی و تولید می‌گردند.
این گیت ها برای کنترل ورود و خروج مسافرین مترو، سازمان ها و ... که نیاز است بوسیله اکسس کنترل های مختلف و پس از تأیید از آنها عبور کنند.

در ایستگاه های مترو، نمایشگاه ها، ورزشگاه ها و اماکن مشابه افراد می توانند پس از تهیه کارت و یا شارژ آن و یا بلیط های کاغذی که بر روی آن ها کد های آر اف آی دی RFID می باشد و یا ممکن است در حافظه کارت ها ذخیره شده باشد، پس از قراردادن و یا نشان دادن کارت و بلیط در محل مربوطه در صورتی که معتبر باشد مسیر شیشه ای و یا میله ای باز شده و فرد عبور می کند.

استفاده از گیت های کنترل تردد شیشه ای برای تسریع در ورود و خروج مسافرین، تماشاچیان و سایر افراد نقش بسیار با اهمیتی داشته و خطا های عمدی و سهوی مامورین کنترل را تقریبا صفر می نماید.

گیت تردد شیشه ای سازمانی و صنعتی شرکت انطباق گستر سپهر با کیفت و قیمت مناسب در دسترس شما عزیزان است شما میتوانید گیت های مورد نیاز خود را با تنوع به شکل و اندازه های مختلف سفارش داده و از لوگوی خود بر روی آن بهره مند شوید.
شرکت انطباق گستر سپهر بصورت تخصصی در حوزه تجهیزات ایمنی، امنیتی و کنترل تردد فعالیت می نماید.
شما همواره می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند گردید.
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1103047
بازدید : 411
دسته بندی : ساير لوازم و اثاثه
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com