انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید نوار نسوز با بهترین قیمت

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 24 مهر 1402
نوار نسوز
نوار نسوز از محصولاتی است که امروزه صنعت‌گران در شهرهای مختلف مانند تبریز از آن استفاده می‌کنند. نوار نسوز از محصولاتی است که برای ایمنی کار در کارگاه‌های مختلف بسیار مهم است. استفاده از این محصول بیشتر برای ویژگی‌های خاص آن است. این محصول در صنعت از احتراق جلوگیری می‌کند و همچنین جرقه‌های ناشی از الکتریسیته را کنترل می‌کند. همچنین استفاده از نوار نسوز در صنعت از آتش سوزی جلوگیری می‌کند. نوار نسوز جزو محصولاتی است که به تمام شهرها از جمله شیراز ارسال می‌شود.
نوارهای نسوز انواع‌ مختلفی دارد. هر کدام از انواع آن‌ها در مواد اولیه خود ماده‌ای اضافه دارد که آن باعث افزودن ویژگی‌های بهتر به این نوار‌ها می‌شود. از انواع مختلف این نوارها که به شهرهایی مانند مشهد ارسال می‌شود، می‌توان به نوارهای نسوز سرامیکی یا تفلونی، ابریشمی و فایبرگلاس اشاره کرد. این محصول علاوه بر ویژگی‌هایی که برای ایمنی در کارگاه‌ها دارد، ویژگی‌های دیگری مانند دوام و مقاومت، سازگاری با محیطی که در آن استفاده می‌شود و محافظت از ابزار دارد.
مجموعه نسوز ویرا محصولات مختلف خود را به شهر‌هایی از جمله اصفهان هم ارسال می‌کند. این مجموعه محصولاتی که وارداتی است را با بهترین کیفیت وارد می‌کند و با مقرون به صرفه‌ترین قیمت به دست مشتریان می‌رساند. مشتریان در هر کجای کشور که باشند محصول مورد نظرشان برایشان ارسال خواهد شد. همچنین نسوز ویرا این محصولات را به صورت تک و عمده به شما ارائه می‌دهد. تجربه این شرکت در این حوزه باعث می‌شود که شما با اطمینان کامل خرید کنید. برای ارتباط با این مجموعه با شماره 09128585546 تماس بگیرید.
آگهی دهنده
نسوز ویرا
  • قیمت : 270000ت
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران_ خیابان سعدی جدید_ روبه روی بانک سپه_ پلاک 110
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1105292
بازدید : 141
دسته بندی : ابزار و يراق
آگهی دهنده
نسوز ویرا
  • قیمت : 270000ت
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران_ خیابان سعدی جدید_ روبه روی بانک سپه_ پلاک 110
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com