انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید بذر پیاز قرمز رد کرون اگروتیپ

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 5 آذر 1402
بذر پیاز قرمز رد کرون اگروتیپ رقمی هیبرید و نسبتاً زودرس، تولید شده توسط شرکت اگروتیپ آلمان می‌باشد. محصول این بذر پیاز روز کوتاه، کاملاً گرد و کروی شکل با پوست قرمز خوشرنگ و گوشت سفید رنگ است. پیازها از لحاظ کشت به دو دسته تقسیم می‌شوند: پیازهای روز کوتاه و پیازهای روز بلند. روزکوتاه‌ها مناسب کشت در فصل پاییز و زمستان و روزبلندها مناسب کشت در فصل بهار و تابستان بوده و در این زمان رشد بهتری دارند.

این بذر مناسب کشت در اغلب مناطق ایران بوده به ویژه در جنوب کشور که دارای زمستانهای ملایم هستند. محصول بذر پیاز قرمز رد کرون اگروتیپ، یکدست از نظر شکل ظاهری یک اندازه و دارای تندی ملایم و طعمی بسیار مطبوع است. این محصول در بین ارقام قرمز دارای قابلیت ماندگاری در زمین و همچنین انبارداری بسیار بالا و مقاومت نسبی نسبت به بیاری ریشه سرخی و گلدهی می‌باشد. میزان بذر مورد استفاده در هر هکتار بسته به نوع کشت متفاوت است.

در صورت کشت نشاء 3.5 الی 4 کیلو، در کشت ردیفکار 5 الی 7 کیلو و در کشت به صورت دستپاش 10 الی 11 کیلوگرم می‌باشد. بذر پیاز قرمز رد کرون اگروتیپ روبین نسبتاً زودرس بوده، در فصل پائیز کشت شده و در فصل بهار برداشت می‌شود. زمان تقریبی رسیدگی محصول، برای این بذر صیفی جات حدوداً 140 روز است.
جهت سفارش تماس حاصل فرمایید
آگهی دهنده
صنعت تجهیز ارمان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1109005
بازدید : 69
دسته بندی : كشاورزي
آگهی دهنده
صنعت تجهیز ارمان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com