انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آموزش مبانی مهندسی برق 1 - حل تمرین

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 21 آذر 1402
بدون شک امروزه همه آشنایی کلی با انرژی برق به علت استفاده مداوم با آن همانند سیستم روشنایی، کار با تلفن همراه، کامپیوتر و … را دارند.
همان‌طور که می‌دانیم بیشتر رشته‌های مهندسی مانند رشته‌های مهندسی برق و مهندسی مکانیک با یکدیگر در ارتباط هستند، لذا یک مهندس مکانیک نیازمند دانستن اطلاعات کلی در مورد مهندسی برق است و بالعکس.
رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی و … در دوره کارشناسی، درسی با عنوان مبانی مهندسی برق 1 داشته تا آشنایی نسبی با دنیای جذاب برق داشته باشند، در برخی از رشته‌ها درس مبانی مهندسی برق 2 نیز بایستی گذرانده شود. در آموزش مبانی مهندسی برق 1 که در آکادمی نیک درس منتشر شده است مباحث تئوری مربوط به درس به صورت کامل مطرح شده است.
ولی همانطور که می‌دانیم در دروس تخصصی که دارای مسائل مهندسی می‌باشد بهترین روش برای تسلط کامل بر روی مفاهیم، حل تمرین و بررسی مسئله‌های مختلف می‌باشد.
در این آموزش هدف حل تمرین و مسئله‌های مختلف برای یادگیری و مرور مباحث مبانی مهندسی برق 1 می‌باشد. این آموزش برای عزیزانی که درس مبانی مهندسی برق 1 را گذرانده و به دنبال مرجعی برای تمرین و مسئله می‌باشند بسیار مفید خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت آکادمی نیک درس مراجعه نمائید.

جهت تهیه آموزش به لینک زیر مراجعه نمائید:
https://nikdars.com/edu/mhphba03-00010-fundamentals-of-electrical-engineering-1-exercise-solutions/
آگهی دهنده
نیک درس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1110255
بازدید : 43
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
نیک درس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com