انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پرستار سلام ( پرستار سالمند و کودک اعزام خدمتکار

آگهی ویژه
بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
برای استخدام پرستار سالمند تهران ، ( ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ ) (۱۰ خط ) ، ( ۰۹۱۲۷۶۸۳۲۲۴ ) پرستاری ، مراقبت و نگهداری از سالمند ، کودک و بیمار + استخدام خدمتکار در منزل تهران با شماره های بالا تماس بگیرید تا شرکت پرستار سلام که دارای سه شعبه در تهران و بیش از ۳۰۰۰ رضایتمندی مشتری در بیش از ۱۲ سال فعالیت درخشان خود با مجوز رسمی و گارانتی بازگشت وجه فوری است ، در خدمت شما باشد…

خدمات پرستار سلام ( استخدام پرستار کودک و سالمند در منزل تهران + اعزام خدمتکار برای نظافت منزل و آشپزی )

۱. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از کودک در منزل ( پرستار کودک در منزل ، مراقبت از کودک و نوزاد در منزل ، نگهداری از کودک و نوزاد در منزل )

۲. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل ( پرستار سالمند در منزل ، مراقبت و نگهداری از سلامند در منزل تهران )

۳. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل ( پرستار بیمار در منزل ، مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل )

۴. خدمتکار برای امور منزل و آشپزی ( نظافت منزل و آشپزی )

۵. همراه بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان )

۶. اعزام کارشناس زخم بستر و کارشناس زخم دیابت

۷. تزریقات پانسمان سرم تراپی سوند گذاری در منزل ، انجام انواع آزمایش‌ها در منزل

۸. اعزام پزشک ، فروش و اجاره تجهیزات پزشکی

۹. و ….

پرستار سلام

پرستار سلام نامی آشنا برای اکثر افرادی می باشد که از انواع خدمات در منزل استفاده کرده اند این شرکت پرستار سلام سال‌هاست که در کنار سالمندان ، کودکان و بیماران ( پرستاری ، مراقبت و نگهداری از کودک ، سالمند و بیمار در منزل و همراه بیمار در بیمارستان + اعزام خدمتکار برای نظافت منزل و آشپزی ) و خانواده‌هایشان حضور دارد و با عشق و صبر و تلاش، به آنها کمک می‌کند تا به خدمات با کیفیت بی نیاز شودند.

اینکه می گوییم خدمات با کیفیت یک شعار نیست و پرستار سلام بیش از ۳۰۰۰ رضایتمندی مشتری در بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت درخشان خود دارد.

پرستار سلام یعنی پرسنل کاربلد پرستار سلام و پرستار سلام با پرسنل باتجربه خود معنی می شود که در زمینه‌های مختلف پرستاری ، مراقبت ، نگهداری و سایر خدمات مهارت و دانش کافی را دارند.

پرستار سلام ، همراه همیشگی شما

دلیل اینکه پرستار سلام بیش از ۳۰۰۰ رضایتمندی مشتری دارد این است که همراه همیشگی شماست و پشتیبانی قوی و پیگیری عالی در زمینه افزایش رضایتمندی مشتری دارد.

مزایای استفاده از خدمات پرستار سلام

استفاده از خدمات پرستار سلام، مزایای زیادی برای بیماران و خانواده‌هایشان دارد. برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات پرستار سلام عبارتند از:

دسترسی آسان و سریع به انواع خدمات در منزل با کیفیت

کاهش هزینه‌های خدمات در منزل تهران ، چون پرستار سلام ارائه دهنده تمام خدمات و پکیج کامل خدمات در منزل با یک تماس است : از اعزام پزشک گرفته تا اعزام خدمتکار و …

دسترسی حضوری آسان به پرستار سلام زیرا یک شعبه در غرب ( مرزداران رو به روی مترو … ) یه شعبه در شرق ( نزدیک میدان رسالت ) و یک شعبه در شمال نزدیک به مترو شریعتی ) دارد.

پرسنل اعزامی گلچین شده در بیش از ۱۲ سال سابقه درخشان خود با توجه به بازخورد کارفرمایان قبلی

برآورده شدن نیازهای مختلف خانواده ها از پرستار کودک ، مربی کودک و نوزاد گرفته تا اعزام خدمتکار دائم و موقت برای انواع خدمات آشپزی ، نظافت ، خرید ، پذیرایی از مهمان و …

پرستار سلام اولین و تنها شرکتی است که گارنتی بازگشت وجه فوری در صورت عدم رضایت کارفرما دارد.

دارای مجوز رسمی است

و …

رمز موفقیت پرستار سلام این است که هر روز تمام تلاش خود را برای پیشرفت های کوچک و مستمر با توجه به بازخوردهای شما کارفرمایان محترم و پرستاران عزیز در این بیش از 12 سال قرار داده است .

مشتاقانه همیشه از کارفرمایان محترم درخواست کرده ایم نظرات خود را چه خوب و چه بد (هر دو برای ما قابل احترام است) با توجه به عملکرد چندین ساله پرستار سلام ، در بخش مربوط به همان خدمات دریافتی در سایت پرستار سلام برای ما ارسال کنند.

برنامه ریزی و استراتژی پرستار سلام ، با توجه به دریافت بازخوردهای حضوری ، تلفنی و همچنین در بخش نظرات سایت که بیش از 3000 عدد می باشد ، تمرکز و تلاش به صورت مستمر ، برای بهتر شدن با قدم های کوچک روزانه می باشد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده سایت پرستار سلام ( www.Hi-Nurse.com ) کافیست در
آگهی دهنده
محمد عسگرپور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1111951
بازدید : 160
دسته بندی : بهداشت و سلامت
آگهی دهنده
محمد عسگرپور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com