انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آموزش مکانیک سیالات 1

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 16 بهمن 1402
مکانیک سیالات به تحلیل و بررسی جریان و رفتار سیالات (مایعات و گازها)، نحوه تعامل آنها با مرزهای جامد و نحوه واکنش آنها به نیروها و شرایط مختلف پرداخته و به دو شاخه استاتیک سیالات یا هیدرواستاتیک (تعادل سیال در حالت سکون) و دینامیک سیالات (سیال در حال حرکت) تقسیم می‌شود.
از جمله کاربردهای استاتیک سیالات در پدیده‌های زندگی روزمره می‌توان به علت تغییر فشار با ارتفاع، شناور ماندن روغن یا چوب بر سطح آب، فشار خون در مباحث پزشکی و کاربردهای متنوع دیگر اشاره کرد.
از جمله کاربردهای دینامیک سیالات، معمولاً شامل محاسبه خواص مختلف سیال مانند سرعت، فشار، چگالی و دما به عنوان تابعی از فضا و زمان است که خود چندین زیر شاخه دارد، از جمله آیرودینامیک (مطالعه هوا و سایر گازهای در حال حرکت) و هیدرودینامیک (مطالعه مایعات در حرکت).
دینامیک سیالات دارای طیف گسترده ای از کاربردها از جمله محاسبه نیروها و حرکات در هواپیما، تعیین نرخ جریان جرمی نفت از طریق خطوط لوله، پیش‌بینی الگوهای آب و هوایی در حال تحول و کاربردهای متنوع دیگر می‌باشد.
این علم نقش مهمی در طیف وسیعی از صنایع از جمله هوانوردی، خودرو، نیروگاه هسته ای، نیروگاه برق آبی، نیروگاه حرارتی، سیستم های تهویه مطبوع و … دارد.
رشته‌های مختلف مهندسی از جمله مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی نفت، مهندسی عمران، مهندسی هوافضا و … نیازمند یادگیری دقیق آموزش مکانیک سیالات 1 می باشند.
در این آموزش سعی شده مطالب به صورت کامل به همراه حل نمونه سوالات مهم ارائه گردیده و در اختیار مخاطبین از جمله دانشجویان عزیز قرار داده شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت آکادمی نیک درس مراجعه نمائید.

جهت تهیه آموزش به لینک زیر مراجعه نمائید:
https://nikdars.com/edu/mhzmsa01-00027-fluid-mechanics-1/
آگهی دهنده
آکادمی نیک درس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1114590
بازدید : 32
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
آکادمی نیک درس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com