انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پاکت شفاف چاپی ته کاست زیپدار

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 24 بهمن 1402
پاکت شفاف چاپی ته کاست زیپدار
سه دسته‌ مغزی ‌جات، میوه‌ های خشک و تخمه ‌ها را در اصطلاح خشکبار می ‌گویند. نکته ای که در این خصوص حائز اهمیت است، حفظ تازگی آن تا مرحله مصرف می باشد. آن چه که این محصول را تازه نگه می دارد بسته بندی آن می باشد.رعایت اصول بسته بندی خشکبار و آجیل موجب می شود تا این دانه های خوراکی و خوشمزه به خوبی نگهداری شوند و طعم و مزه خود را حفظ کنند.

خشکبار و آجیل را می توان به وسیله انواع پاکتهای شفاف،کرافت،متالایز، گلاسه،کاغذ رنگی و.. بسته بندی کرد در این بین، پاکت های ایستاده و زیپ دار را می توان از انواع پاکت ‌های رایج در صنعت آجیل و خشکباردانست .این پاکت ها را می توان بر پایه موادpet،pe،opp،کاغذو.. شامل انواع سلفون های شفاف، متالایز و کاغذهای کرافت،گلاسه،کاغذ رنگی تولید نمود. همچنین می توان آن ها را در مدلهای سه طرف دوخت، بغل کاست و ته کاست ایستاده و یا باکس پوچ سفارش داد .

پلاستیک بسته بندی می توانند به صورت کاملا شفاف ، کاملا رنگی و یا رنگی با پنجره شفاف تولید شوند. جنس این نایلون ها باید به نوعی باشد که روی محصول داخلش تاثیری نگذارد و بهتر است جنس آنها از لمینیت opp ، cpp، pet،pe باشد. که از امتیاز های مهم این پاکت به صورت زیر می باشد .• امکان سفارشی سازی ابعاد، طرح و رنگ بر اساس نیاز مشتری• انجام کلیه امور مربوط به چاپ با استفاده از تجهیزات به روزجهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

مشخصات پاکت شفاف متالایز سه طرف دوخت زیپدار
ویژگی های ظاهری:پاکت شفاف چاپی ته کاست زیپدار
جنس پاکت:شفاف
ترکیبات:دو لایه پلی استر+پلی اتیلن
امتیازات: قابلیت تولید در ابعاد،طرح و جنس های مختلف، استفاده از مواد اولیه با کیفیت ،ارسال سریع و تضمینی جنس، تحویل به موقع سفارشات طبق زمان قید شده در پیش فاکتور،امکان تسویه مبلغ فاکتور طی چند مرحله تا زمان تحویل سفارش.قابلیت چاپ با فلکسو گراور ، هلیوگراور ، چاپ سیلک ، نصب سوپاپ و شیر
تجهیزات جانبی:ایزی اپن، کلاه مکزیکی،ایزی اپن، کلاه مکزیکی، دسته،انواع پانچ
مناسب جهت بسته بندی لواشک،آجیل و خشکبار، میوه خشک، ادویه جات، گیاهان دارویی و دمنوش ها، حبوبات و غلات، مواد غذایی پروتئینی،غذا های آماده و نیمه آماده، سبزیجات خشک،قند و شکر،خیارشور،زیتون و ترشی جات،آرد و مواد غذایی پودری و گرانولی، بهداشتی و آرایشی، کشاورزی، دام و طیور و غذای حیوانات خانگی، پاکت خاک ، بسته بندی گیاه خاک، پاکت غذای ماهی،ضخامت های مختلف،بسته بندی داروهای شیمیایی، بسته بندی محصولات آبکی
آگهی دهنده
بهاران پک
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-شهرقدس-شهرک صنعتی زاگرس-خیابان صنعت -پلاک 44
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1115228
بازدید : 43
دسته بندی : بسته بندي
آگهی دهنده
بهاران پک
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-شهرقدس-شهرک صنعتی زاگرس-خیابان صنعت -پلاک 44
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com