انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پکتین

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 2 اسفند 1402
پکتین یک نوع فیبر موجود در دیواره سلولی گیاهان است که از قسمت‌های مختلف گیاهان مانند پوست، ساقه و میوه‌ها استخراج می‌شود و در فرآیندهای طبیعی و صنعتی استفاده می‌شود. این ماده قابلیت جذب آب را دارد و به عنوان یک عامل زبرکننده، پایدارکننده و امولسیفایر در صنایع غذایی استفاده می‌شود. همچنین به عنوان یک الگو برای تولید فرمولاسیون‌های غذایی و داروئی نیز استفاده می‌شود.
انواع و اقسام پکتین شامل پکتین آمید، پکتین استر، پکتات و پکتین لیز است. هر کدام از این انواع دارای خصوصیات و کاربردهای خاص خود هستند. برای مثال، پکتین آمید در تولید ژل‌های غذایی و دارویی استفاده می‌شود، در حالی که پکتین استر در صنعت غذایی به عنوان عامل زبر کننده و تثبیت‌کننده استفاده می‌شود.
به طور کلی پکتین در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، داروسازی، صنعت نساجی، صنعت کاغذسازی، صنعت نان و صنایع آرایشی بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.
این ماده به طور عمده محصول کشور چین، سوییس، هند، هلند و در کارتن های 25 کیلویی در بازار موجود می باشد. جهت خرید محصول فوق به صورت عمده و جزئی با کارشناسان فروش بهبود شیمی هامون تماس حاصل فرمایید.
آگهی دهنده
صالحی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1115748
بازدید : 30
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
صالحی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com