انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کینوشاپ نماینده رسمی یخچال و فریزر کینو

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 22 اسفند 1402
شرکت کینو(صنایع سرد سبوح) با نیم قرن فعالیت در حوزه تامین یخچال و فریزرهای خانگی و صنعتی با بهترین کیفیت و ظاهری زیبا و با استفاده از مهندسین با تجربه و مشاورین دقیق بهترین پیشنهاد را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.
همانگونه که از نامش پیداست همدمی خوب برای مشاغل صنف تولید،صنایع غذایی و فروشگاه ها در سطح کشور می باشد و سلامت مواد اولیه‌ی شما را به صنعت پیوند می‌زند .
تیم مجرب شرکت کینو(صنایع سرد سبوح) سابقه‌ای درخشان در تجهیز آشپزخانه های بیمارستانی، کارخانه های تولید صنایع غذایی، رستوران ها، سوپرمارکتها، عطاری و فست فودها دارند و بهترین محصول را با بالاترین کیفیت در اختیار این حوزه قرار داده است.
شرکت کینو(صنایع سرد سبوح) دغدغه مشتریان که همواره کیفیت بالا ،قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب و به هنگام بوده ار برطرف نموده و از این جهت خود را پاسخگو و متعهد می داند.
برای پیدا کردن یخچال و فریزر دلخواهتون فقط کافیه یه سر به سرزمین کینو شاپ بزنین و با مقایسه‌ و بررسی ویژگی‌ها، یخچال و فریزر دلخواهتون رو پیدا کنین .
کینو شاپ نماینده فروش کینو بوده که با قیمت مصوب و احترام به مشتری تلاش مینماید تا خریدی راحت و دلنشین را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.
شما با خرید از نمایندگی فروش کینو با خیالی آسوده از خدمات نصب رایگان و ضمانت 18 ماهه بهره مند خواهید شد.
دستگاه های تولیدی شرکت کینو(صنایع سرد سبوح) در خط تولید با استفاده از دستگاه های تزریقی دقیق عایق بندی میشوند همچنین این دستگاه ها دارای بهترین کمپرسور موجود در بازار برند EMBRACO میباشند که دارای گارانتی میباشد .
شیشه های سکوریت دو و سه جداره استفاده شده در این محصولات سبب به حداقل رسیدن تبادلات دمایی شده و همچنین سایزهای مختلف جهت نیازهای متفاوت سبب می شود تا مشتریان با توجه به نیاز خود حجم مناسب خود را انتخاب نمایند.
کارشناسان ما در کینو شاپ نماینده فروش کینو آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند.
آگهی دهنده
کینوشاپ
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، توحید، خیابان پرچم، پلاک 41، واحد 5
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1116877
بازدید : 21
دسته بندی : تجهيزات پزشكي
آگهی دهنده
کینوشاپ
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، توحید، خیابان پرچم، پلاک 41، واحد 5
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com