انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پکینگ نسوز، پکینگ آب بندی، کاسه نمد، اورینگ و نخ نسوز

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 21 فروردين 1403
برخی از مهم ترین و کاربردی ترین محصولاتی که در دنیای صنعت جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده اند انواع پکینگ های آب بندی لاستیکی، سیلیکونی و وایتون، کاسه نمد، اورینگ، نخ نسوز، پکینگ گرافیتی و ... می باشند. نسوز صنعت پارس یکی از بارزترین شرکت هایی به حساب می آید که تمامی این منسوجات نسوز را با مطمئن ترین و با کیفیت ترین حالت ممکن تولید و یا عرضه می کند.

1. انواع پکینگ نسوز
پکینگ نسوز یا به عبارتی پکینگ آب بندی به دسته ای از منسوجات نسوزی می گویند که ظاهر و ساختار طناب مانندی دارد و با توجه به استحکام مکانیکی و تحمل حرارتی بالایی که دارد به عنوان بهترین و مناسب ترین آب بند در زمینه های مختلف صنعت شناخته می شود.
نسوز صنعت پارس یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع پکینگ های نسوز می باشد که به لف ایزد منان و با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات خوب توانسته است مورد استقبال صنعتگران قرار بگیرد.

2. کاسه نمد
کاسه نمد نوعی قطعه مناسب برای آب بندی جهت جلوگیری از نشت مواد داخل قطعات به خارج آن ها می باشد و در صنایعی همچون خودروسازی و... استفاده می شود.
این محصول در انواع مختلفی از جمله کاسه نمد لاستیکی، کاسه نمد سیلیکونی و کاسه نمد وایتون تولید و... عرضه می گردد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت این محصول و جهت خرید انواع کاسه های نمد به نسوز صنعت پارس مراجعه کنید.

3. انواع اورینگ
اورینگ از ویژگی های همچون مقاوم بودن در برابر حرارت و گرما، ضریب اصطکاک پایین، مقاومت فوق العاده در برابر مواد شیمیایی، عملکرد مناسب در برابر مایعات و ... برخوردار بوده و به عنوان آب بندی در صنایع خودروسازی، دارویی، غذایی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. از انواع اورینگ ها می توان اورینگ لاستیکی، اورینگ لاستیکی و اورینگ سیلیکون را نام برد.

4. پکینگ نسوز گرافیتی
این محصول از ویژگی های منحصر به فردی همچون انعطاف پذیری، تراکم مناسب، حفظ ساختار خود در برابر دماهای مثبت و منفی، غیر سمی بودن، خواص مکانیکی، مقاوم بودن در برابر کشش و پارگی، طول عمر بالا، هدایت الکتریکی مناسب، مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی، مقاوم بودن در برابر سایش و پارگی و ... برخوردار بوده و به عنوان آب بندی در پمپ ها، مخازن، شفت ها و ... به کار می رود.

5. نخ نسوز
مقاومت فوق العاده در برابر حرارت
استحکام کششی عالی
آگهی دهنده
نسوز صنعت پارس
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - میدان امام خمینی - خیابان امیرکبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطباء جنوبی - پلاک 546
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1117547
بازدید : 26
دسته بندی : لوازم صنعتي
آگهی دهنده
نسوز صنعت پارس
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - میدان امام خمینی - خیابان امیرکبیر - بین پاساژ طوس و ناظم الاطباء جنوبی - پلاک 546
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com