انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش انواع پروفیل سبک و سنگین

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403
فروش انواع پروفیل سبک و سنگین
پروفیل فلزی است در آلیاژ ها و جنس های متفاوت که از آن در صنایع مختلف استفاده می شود. پروفیل یکی از مقاطع فولادی است که توخالی هستند و انواع مختلفی دارند.
پروفیل ها در طول های مختلف (معمولا 6 و 12 متری) تولید می‌شوند. قیمت پروفیل با ابعاد، سطح مقطع، ضخامت و طول آن ارتباط مستقیم دارد. مهندسان عمران موظف هستند که قبل از ساخت یک بنا تمام محاسبات نیروهای یک سازه را انجام دهند و پروفیل مناسب با سازه را انتخاب نمایند. البته استفاده از پروفیل باید به گونه ای باشد که ایمنی سازه و هزینه تمام شده ساخت یک بنا معقول باشد.
پروفیل سبک و سنگین و تفاوت آنها
پروفیل سبک:
به نوع سبک، نوع مبلی نیز می‌گویند. در ساخت آن از دو استاندارد DIN2394 و EN10219-2 استفاده می‌کنند. ورق‌های مورد استفاده در فرآیند تولید این نوع ورق روغنی است، همان‌طور که می‌دانید این ورق‌ها از طریق فرآیند نورد سرد تولید می‌شوند.
نوع مبلی در صنایعی مانند لوازم خانگی، دوچرخه‌‌سازی، کانتینر و مبلمان کاربرد فراوان دارد. این نوع ویژگی‌های زیادی دارد، همین امر سبب استفاده‌ گسترده از آن گردیده است.
پروفیل سنگین:
به نوع سنگین، صنعتی یا ساختمانی می‌گویند. این نوع از طریق فرآیند نورد گرم تولید می‌شوند و در نظر داشته باشید که به منظور تولید این نوع از ورق‌هایی با ضخامت بالاتر از ۱٫۵ میلی‌متر استفاده می‌کنند. نوع سنگین در تولید شاسی ماشین آلات، دستگاه‌های صنعتی، استفاده در ساخت ستون‌ها کاربرد دارد.
تفاوت پروفیل سبک و سنگین: اولین تفاوت بین این دو نوع در ورقی است که برای تولید از آن استفاده می‌کنند. در تولید نوع سبک از ورق روغنی استفاده می‌شود، در حالی که در تولید نوع سنگین از ورق‌ سیاه استفاده می‌کنند. دومین تفاوت این دو نوع در ضخامت تولیدی هر یک از آن‌ها است، ضخامت نوع سبک از 5/1 میلی‌متر کمتر است، در حالی که نوع سنگین با ضخامت بالاتر از 5/1 میلی‌متر تولید می‌شوند.
ازمهمترین کارخانه‌های تولید پروفیل در ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
شرکت پروفیل نیکان(اصفهان)، کارخانجات نورد پروفیل ساوه(مرکزی)، گروه صنعتی شرق(تهران)، شرکت صدرا پروفیل(تهران)، کارخانه لوله و پروفیل آپادانا(اصفهان)، پروفیل کیان پرشیا(تهران)، گروه صنعتی سپاهان(اصفهان)، تعاونی فولاد علویجه(اصفهان)، فولاد گستر حداد کچو(شهرضا)، شرکت جهان پروفیل پارس(تهران)، شرکت نورد و لوله یاران(تهران)، شرکت لوله و پروفیل صابری(تهران)

شرکت وستا آهن اسپادانا با افتخار در جهت عرضه و فروش انواع پروفیل با تعرفه ی مصوب بازار آماده همکاری با شما می باشد.

تلفن های تماس :
☎-03137816420
-☎ 03137816421
همراه: 09130095402 – 09130095862 - 09130096553
آگهی دهنده
وستا آهن اسپادانا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1118415
بازدید : 29
دسته بندی : آهن آلات
آگهی دهنده
وستا آهن اسپادانا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com