انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

از سایت دندانپزشکی دکتر تجلی دیدن کنید - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
کلینیک دکتر علیرضا تجلی در زمره مدرنترین و پیشرفته ترین مطبهای حال حاضر ایران میباشند . مؤید این امر دستیابی این کلینیک به استاندارد جهانی ایزو9001 درمورد مدیریت کیفیت میباشد . هدف ما در این کلینیک ایجاد اطمینان و رضایت از درمان و همچنبن شادابی از حضور در کلینیک ما می باشد . برای حصول به این منظور با جمع آوری پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات و بهره گیری از مجرب ترین متخصصان در زمینه های مختلف دندانپزشکی و طراحی های مدرن و ارگونومیک ، سعی شده تا محیطی را برای شما فراهم آوریم تا بهترین خدمات را از هر جهت به شما ارائه نمائیم . اطمینان داریم که شما تجربه ای متفاوت و دلچسب را با کلینیک و درمانهای ما خواهید داشت .
بخشهای تخصصی ما پاسخگوی تمام نیازهای دندانپزشکی شما خواهد بود . این بخشها شامل : بخش تشخیص و اورژانس ، ترمیمی و دندانپزشکی زیبایی ، اندو دانتیکس(درمان ریشه دندان) ، پریودانتیکس (جراحی لثه) ، ایمپلنت(کاشت دندان) ، پروتز ، اورتودنسی ، جراحی ، دندانپزشکی کودکان و دندانپزشکی سالمندان و معلولین ویلپچری و درمان در منزل است که خدماتی مانند لیزر ، بلیچینگ ، بهداشت دندان و لابراتوار اختصاصی مجموعه ما را کاملتر کرده است .
نکته قابل توجه اینکه ، در این کلینیک بهره گیری از جدید ترین تجهیزات استریلیزاسیون در بخش CSR برای جلوگیری از انتشار بیماری های مطرح در دندانپزشکی است .رعایت بالا ترین سطح استاندارد جهانی بهداشت از مهمترین اولویتهای ما در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . جهت اطلاعات بیشتر لطفا" به سایت www.drtajalli.com مراجعه فرمایید.

ما امیدواریم که حضور شما در این مجموعه برایتان لبخند های زیبا به ارمغان بیاورد .

با اطمینان و زیبایی هر چه تمامتر لبخند بزنید



آگهی دهنده
علیرضا تجلی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خ نارمک - خ مدائن
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 182972
بازدید : 13923
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
علیرضا تجلی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خ نارمک - خ مدائن
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com