انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مرکز مشاوره و راه اندازی کارگاه چاپ cd

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت پردیس نگار سامان با بیش از 10 سال تجربه در زمینه چاپ 4 رنگ مستقیم بر روی سطح cd/dvd/mini cd به دو روش دیجیتالی (جوهر افشان) و سیلک ا سکرین تک رنگ و دو رنگ و خروجی چاپ بیش از 10 میلیون عدد از انواع چاپ موجود آمادگی این را دارد که تجربیات تخصصی خود را در این زمینه به علاقمندان و دوستداران این رشته صنعتی با بازدهی بالا و سرمایه کم در سراسر ایران عزیز منتقل نماید .

در ابتدا اشاره مختصری به روشهای موجود جهت چاپ بر روی سطح cd/dvd/mini cd می نمایم تا با آشنایی کامل در این زمینه بهترین انتخاب را جهت راه اندازی کارگاه چاپ cd/dvd/mini cd داشته باشید . به طور کلی عملیات چاپ را میتوان در دو روش صنعتی با سرعت خروجی بسیار بالا و نیمه صنعتی با سرعت خروجی متوسط تعریف نمود .

که این دو روش خود به روشهای اصلی زیر تقسیم می گردد:

1 – چاپ افست 4 رنگ صنعتی با توان سرعت خروجی 6000 عدد چاپ سی دی در ساعت .

2 – چاپ سیلک اسکرین 4 رنگ صنعتی با توان سرعت خروجی 4000 عدد چاپ سی دی در ساعت .

3- چاپ سیلک اسکرین 1 و 2 رنگ تفکیکی نیمه صنعتی با توان سرعت خروجی 1000 عدد چاپ سی دی در ساعت .

4 – چاپ دیجیتال (جوهر افشان) 4 رنگ نیمه صنعتی با توان سرعت خروجی 500 عدد چاپ سی دی در ساعت البته به شرط در اختیار داشتن 10 دستگاه پرینتر جوهر افشان به طور همزمان و در کنار هم میتوان به سرعت مورد نظر دست یافت .

این مجموعه آمادگی و توان تخصصی این را دارد که جهت راه اندازی کارگاه چاپ سی دی در دو روش سیلک اسکرین تک رنگ و دو رنگ و همچنین دیجیتال (جوهر افشان) 4 رنگ نیمه صنعتی در خدمت شما عزیزان و علاقمندان به این رشته صنعتی با اشتغال زایی بسیار بالا و همچنین سرمایه گذاری بسیار کم نسبت به دیگر روشهای چاپ صنعتی موجود باشد . اکنون به معرفی این دو روش که به صورت نیمه صنعتی و خود به دو قسمت عملیات چاپ و پس از چاپ تقسیم می شود می پردازیم .

عملیات چاپ cd/dvd/mini cd :

1 - چاپ سیلک تک رنگ و 2 رنگ تفکیکی cd/dvd/mini cd :
در این روش شما با استفاده از دستگاه چاپ سیلک ا سکرین نیمه اتوماتیک تک رنگ سپاس تولید ایران با خدمات گارانتی یک ساله و پشتیبانی کامل 5 ساله به صورت تک رنگ و 2 رنگ تفکیکی و با به استفاده از رنگهای خانواده یووی با کیفیت و ماندگاری و ثبات و همچنین تنوع رنگ بسیار بالا جهت چاپ بر روی سطح سی دی و دی وی دی و در کنار این دستگاه ازدستگاه درایر (خشک کن) یووی جهت فیکس کردن رنگ یووی و خشک شدن آن استفاده نمایید . همچنین از این دو دستگاه جهت چاپ ورنی یووی پس از عملیات چاپ دیجیتال (جوهر افشان) 4 رنگ نیمه صنعتی بر روی سطح cd/dvd/mini cd با کیفیت و شفافیت و ماندگاری بسیار بالا میتوان استفاده نمود .

2 - چاپ دیجیتال (جوهر افشان) 4 رنگ نیمه صنعتی cd/dvd/mini cd:
در این روش شما با استفاده از پرینترهای جوهر ا فشان 4 رنگ با رزولوشن تصویر بسیار بالا و به عبارت دیگر در سطح کیفیت چاپ افست به صورت تک عددی و چند عددی با ست کردن چندین دستگاه پرینتر چاپ سی دی در کنار یکدیگر و دستور دادن پرینت به صورت همزمان به تمام پرینترها
میتوانید به سرعت 500 عدد چاپ سی دی در ساعت برسید البته با این توضیح که در این روش احتیاج به یک اپراتور آشنا به کامپیوتر و پرینتر جهت سی دی گذاری و جمع آوری سی دی های چاپ شده می باشد . در این روش جهت مقرون به صرفه بودن هزینه جوهر ک
آگهی دهنده
سعید فتاحی
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خ فردوسی جنوبی - نبش کوچه باربد - ساختمان صدا و سیما شماره 87
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 183871
بازدید : 8008
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
سعید فتاحی
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خ فردوسی جنوبی - نبش کوچه باربد - ساختمان صدا و سیما شماره 87
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com