انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیک - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
روشی منحصربفرد: اول خدمات بعد پرداخت!!!
-
چرا اتلاف زمان و هزینه؟ کار را به کاردان بسپارید و نتیجه بگیرید! ما این راه را رفته ایم! بیهوده هزینه خود را صرف رفت و آمدهای غیر ضروری نکنید! نیازی نیست صدها ساعت کتاب های مختلف را مطالعه کنید! تهیه چند منبع مفید و مؤثر بهتر است تا دهها کتاب و جزوه پراکنده و غیر مؤثر!
-
آیا می دانید بسیاری از داوطلبان آزمون نظام مهندسی در رشته های مختلف بخصوص تاسیسات مکانیکی به دلیل عدم اطلاع دقیق از قوانین و نحوه برگزاری آزمون هزینه های زیادی را متحمل شده و متاسفانه نتیجه ای نیز نمی گیرند؟!
-
دوره های مشاوره و آموزش از راه دور مهندس عادل داودی جهت آمادگی آزمون نظام مهندسی ساختمان در رشته تاسیسات مکانیکی از تاریخ 15 بهمن 1388 لغایت 20 خرداد 1389 برگزار می گردد. داوطلبان دریافت پروانه اشتغال به کار پایه 3 تاسیسات مکانیکی در سراسر کشور می توانند از خدمات ما از طریق تلفن ثابت ، تلفن همراه ، پیامک (SMS) ، پست الکترونیک (Email) و گفتگوی اینترنتی (Chat) استفاده نمایند.
-
در سیستم مشاوره و آموزش تلفنی ما ابتدا خدمات ارایه می گردد سپس وجه دریافت می گردد. ما با اطمینان از کیفیت خدمات خود و اعتماد کامل به رای و انصاف مشتریانمان در تلاشیم رضایت مشتری را در حد اعلاء کسب نماییم.
-
گام اول: رزرو وقت مشاوره تلفنی اولیه
داوطلبان برای رزرو وقت مشاوره اولیه با سقف 20 دقیقه کافی است یک پیامک حاوی عدد 101 به یکی از سه شماره ذیل ارسال فرمایند:

51 95 536 0919
44 96 183 0935
95 44 935 0932
-
گام دوم: انتخاب زمان دقیق مشاوره
از بین زمانهای آزاد مشاوره تلفنی ، سه زمان شامل تاریخ و ساعت به شما پیشنهاد می گردد که می توانید یکی از سه زمان را متناسب با شراط خود انتخاب فرموده و با ارسال پیامک آن را رزرو قطعی کنید. در این مرحله لازم است شماره تلفن ثابت یا همراهی را که با آن در زمان مشاوره تماس می گیرید ، اعلام نمایید.
-
گام سوم: برقراری مشاوره تلفنی اولیه
راس ساعت مقرر با شماره تلفن 88329185 - 021 تماس گرفته و تا سقف 20 دقیقه از اطلاعات اولیه و مشاوره کلی برخوردار می گردید و در حین این مشاوره ضمن ارزیابی وضعیت و نیازهای شما پیشنهادهایی جهت ادامه استفاده از خدمات مشاوره و آموزشی ما به شما ارایه می گردد.
-
گام چهارم: پرداخت صورتحساب
پس از خاتمه مشاوره تلفنی صورتحسابی از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال خواهد شد که در صورت رضایت از خدمات ما می توانید آن را پرداخت نموده و مجدداً از خدمات ما در مراحل بعدی استفاده فرمایید.
مبنای محاسبه صورتحساب تعرفه دقیقه ای 300 تومان است که می توانید آن را ظرف 24 ساعت از طریق شبکه بانکی و سیستم شتاب پرداخت نمایید.
-
در صورتی که مشتری معتقد باشد خدمات آموزش و مشاوره ما هیچ ارزش و فایده ای برای او نداشته می تواند صورتحساب را پرداخت ننماید ، از طرف دیگر ما نیز اگر در پایان مشاوره به این نتیجه برسیم که کمک چندانی نتوانسته ایم به مشتری خود کنیم اصلا صورتحسابی برای او نخواهیم فرستاد. ما معتقدیم حق با مشتری است.
-
مشاور و مدرس: عادل داودی دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال 1383 ، عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران از سال 1385 و رتبه ممتاز آزمون پروانه اشتغال سال 1387 با پنج سال سابقه مؤثر در ارایه خدمات مشاوره مهندسی تاسیسات مکانیکی از طریق سیستم های ارتباطی ر
آگهی دهنده
عادل داودی
  • قیمت : دقیقه ای 300 تومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 184120
بازدید : 20698
دسته بندی : تدريس خصوصي
آگهی دهنده
عادل داودی
  • قیمت : دقیقه ای 300 تومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com