انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کمربند لاغری ویبرو شیپ اصلی vibroshape - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
کمربند لاغری ویبرو شیپ اصلی + یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش

Vibroshape slimming belt , orginal

با استفاده حداقل روزی 10 دقیقه از دستگاه بسیار قوی vibro shape در مدت یکماه ، حداقل 2 الی 3 سایز کاهش اندازه و تا 8 کیلوگرم کاهش وزن را در اندام خود مشاهده خواهید کرد .

100% تضمین شده از سوی کمپانی سازنده .

در 2 مدل ویبره ای و ویبره حرارتی

دارای 4 موتوره لرزشی قوی و یک موتور مجزا برای ایجاد حرارت قوی

لرزش های موضعی علاوه بر خونرسانی به بافت های مورد نظر باعث شکستن مولکولهای چربی شده و این عمل خود موجود از بین رفتن سلولیت و بافتها چربی زائد میگردد .
دستگاه پرقدرت ویبرو شیپ با توان بالای 53 وات براحتی امر فیزیوتراپی و ایجاد گردش خون بالا را درموضع بوجود می آورد علاوه بر آن این دستگاه مجهز به چیپ کنترل برنامه ماساژ ( ویبره ) بوده و با برنامه های از پیش تعیین شده توسط مهندسین طراح این تکنولوژی دستگاه قادرخواهد بود تا با روشهای بسیار علمی عملیات فنی خود را بسهولت تمام کنترل و نهایی نماید ، لذا کلیه کاربران بدون هیچگونه مشکلی میتوانند با استفاده از این برنامه ها تمامی اعضاء مورد نظر بدن خود را علاوه بر ماساژ و بدست آوردن آرامش با مکانیسمی علمی به شکل طبیعی خود بازگردانند ، چراکه تجمع بافت های چربی بخصوص در قسمتهایی از بدن که مشهود نیز هست باعث ناموزونی اندام گشته و علاوه بر ایجاد مشکلات روانی باعث مشکلات سلامتی نیز میگردند .
کمربند لاغری ویبرو شیپ علاوه بر قابلیت استفاده برای رفع چربی و چاقی در ناحیه کمر ، ران و باسن ، این قابلیت را دارد تا برای عضلات بازوها ، ساق پا ، دور سینه و سر شانه ها استفاده شود. همینطور این محصول را می توان جهت تسکین کوفتگی ، کشیدگی یا خستگی عضله در تمام نواحی بدن مثل گردن ، سرشانه ها ، بازو ها ، دور سینه ، شکم ، کمر و بخصوص برای دیسک کمر ، ران ، باسن و عضلات ساق پا به صورت ماساژور و تسکین دهنده استفاده نمود .

محصول اصلی را فقط می توانید از طریق تماس تلفنی با یکی از شماره های مذکور سفارش دهید.

مشاوره رایگان می باشد

کمربند لاغری ویبروشیپ-
www.armenshop.com


آگهی دهنده
بازرگانی آرمن
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 187394
بازدید : 2094
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
بازرگانی آرمن
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com