انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش هیتر

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش انواع هیتر های خارجی وارداتی با گارانتی کامل و هچنین ارائه انواع هیتر های دست ساز و کارخانه ساز ایرانی با گارانتی و تضمین فروش قطعات یدکی تا ده سال 3درصد زیر قیمت بازار

برای کسب اطلا عات بیشتر و در یافت لیست محصولات و لیست قیمت و همچنین در یافت کاتالوگ محصولات با دفتر شرکت اندیشه سبز تماس حاصل فرمایید
3840862-0441
09143403463
w ww.irangarch.com

مطمئن ترین نوع هیتر های گرماساز را از شرکت اندیشه سبز بخواهید. شرکت اندیشه سبز با همکاری گروه صنعتی مینیاتور بعد از 5 سال تحقیق و با داشتن 16 سال سابقه تولید سیستم های حرارتی مانند: بخاری صنعتی - بخاری گلخانه – بخاری کارگاهی – بخاری و هیتر مخصوص سالن قارچ – بخاری مرغداری و هیترمرغداری و انواع هیترگرماساز جدید ترین سری از سیستم های گرمایشی خود با نام تجای pf( مخفف –fire power) به معنای قدرت آتش خدمت – هم میهن نان گرامی عرضه می دارد.

سری هیتر های گرمایشی p.f در 6 سایز و با استفاده از استاندارد های روز دنیا طراحی و ساخته شده اند و با بهره برداری از کوره تمام استیل(تنها هیتر دارای کوره هوای گرم تمام استیل از جنس استیل نگیر so در ایران ) عمر طولانی هیتر و یونیت را تضمین مینماید.طراحی این گرما ساز در کنار یونیت هیتر های جنبی آن نماینگر هنر صنعت گران گروه تولیدی شرکت اندیشه سبز می باشد .

در اکثر قریب به اتفاق بخاری های صنعتی , بخاری های کارگاهی , هیتر های گرما ساز , کوره های هوای گرم , بخاری گلخانه , و هیترگلخانه ؛ بخاری مرغداری و هیتر های مخصوص مرغداری و گرما ساز سالن قارچ و کلا سیستم های برودتی ساخته شده در ایران قسمت کوره دستگاه که در تماس مستقیم با آتش مشعل قرار دارد از جنس فولاد 3 یا 4 یا... میل ساخته می شود که علاوه بر افزودن بر وزن دستگاه و پرت انرژی بسیار بالا با هر بار روشن و خاموش شدن مشعل لایه ای بسیار نازک از ورق فولادی سولفیده شده و از ورق جداره کوره جدا می شوند و در نتیجه در کمتر از دو سال هیتر صنعتی نیاز به تعویض کوره خواهد داشت . مرغداران و سالن های قارچ که تجربه زیادی دارند با این مشکل به خوبی آشنا هستند. شرکت اندیشه سبز با ابتکاری جدید و با الگو برداری از بخاری های صنعتی و هیتر های ساخت کشور آلمان جنس بدنه کوره گرماساز خود را از جنس استیل نگیر so انتخاب کرده است که نه تنها به هیچ وجه نیازی به تعویض کوره هیتر ندارد بلکه باعث سبکی گرماساز ها و کوره های هوای گرم نیز می شود و از پرت انرژی نیز تا حدود قابل توجه ای کم می کند و دستگاه در عین حفظ قدرت بالا کم مصرف تر می شود .

در کلیه دستگاه های گرم کن و برودتی مانند: هیتر ؛ بخاری کارگاهی و صنعتی ؛ هیتر مرغداری ؛ بخاری فن دار مرغداری و همچنین در بخاری های مخصوص گلخانه و هیتر گلخانه و هیتر سالن قارچ مصرف بهینه انرژی و سوخت یکی از مهمترین نگرانی های خریداران این سیستم ها می باشد. این نگرانی در خریداران هیتر دامداری و بخاری های مرغداری و سالن قارچ وگلخانه بیشتر است ؛ شرکت اندیشه سبز با طراحی اصولی و اصلاحات ساختاری در رادیات های سیستم های حرارتی و هیتر ها و بخاری های فن دار صنعتی توانسته است مصرف سوخت را نسبت به انواع مشابه سیستم های حرارتی و برودتی تا ده در صد پایین تر بیاورد. صادرات سیستم های حرارتی و هیتر های گرما ساز شرکت اندیشه سبز به کشور عراق که یکی از گرانترین کشور ها به لحاظ قیمت سوخت است خود گواه این مطلب می باشد.

در کو
آگهی دهنده
جعفر مهدیان
  • قیمت : با دفتر تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه خ شمالی مابین کوی 17و19 شرکت اندیشه سبز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 194075
بازدید : 6596
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
جعفر مهدیان
  • قیمت : با دفتر تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه خ شمالی مابین کوی 17و19 شرکت اندیشه سبز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com