انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه لیزر هیر مکس

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
دستگاه لیزر هیر مکس تنها دستگاه لیزر در دنیا که تائیدیه FDA آمریکا را دارد .
می دانیم که سلول زنده جهت بقاء به نور نیلزمند است. موی شما در این میان استثناء نیست. اشعه قوی و کاملا“ بی خطر شانه لیزری هیر مکس ، انرژی لازم را به پوست سر و فولیکولهای موی شما می رساند. پیشرفتهای علمی ثابت کرده که اشعه لیزر باعث بهبود کیفیت بافت ، ضخامت و قدرت موی سر می شود. در واقع پژوهشها و تحقیقاتی که راجع به نور لیزر و عملکرد آن در جهان صورت پذیرفته ، بسا گسترده تر از آنچه است که شما در سایت اینترنتی ما می بینید. نتایج لیزر در افراد متغاوت است ، اما قاعدتا در طی پنج الی شش هفته متوجه تغییرات مثبتی در بافت موی سر و پوست آن ، خواهید شد. پوست سر به حالت طبیعی خود بر گشته ، موها براق ، قوی و سالم شده ، و از ریزش آن بطور قابل ملاحظه ای کاسته خواهد شد. طی گذشت زمان ، مردان و زنان ، متوجه تمام تغییرات قید شده
در بالا خواهند شد. توجه کنید که اگر دوره درمان را نیمه تمام رها کنید ، وضعیت مو و پوست سر شما کماکان چون گذشته می شود. همچنان که مصرف روزانه مسواک ، باعث حفظ سلامت دندانها و لثه شما می شود ، استفاده مداوم از شانه لیزری هیر مکس ، اثرات چشمگیری در بهبود شرایط مو و پوست سر شما خواهد داشت. حتی اگر در طول هفته فقط یکبار ، به مدت 10 دقیقه امکان استفاده شانه لیزری هیر مکس را داشته باشید ، شاهد تغییرات بوجود آمده می شوید.
اگر صاحبان کلینیک های کاشت مو ، ‌زیبایی , سالن های آرایشی هستید ، ‌ پیشنهاد ما را قبول کنید و با خرید تنها یک دستگاه لیزر تحولی شگرف را در کار خود به وجود آ وردید .
کیفیت ، خدمات و قیمت را با ما تجربه کنید .
ارسال رایگان در کمتر از 24 ساعت برای تمامی نقاط کشور .
قیمت 580.000 هزار تومان به همراه یکسال گارانتی



آگهی دهنده
سیما نگار شرق
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 200005
بازدید : 12761
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
سیما نگار شرق
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com