انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کنترل از راه دور تله متری telemetry

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
تلمتری : شرکت آریان با توجه به کمبود دستگاه تله متری در کشور و گرانقیمت بودن نوع خارجی آن و همچنین نیاز مبرم با این دستگاه در بخش صنعت، کشاورزی و آبرسانی در داخل کشور، اقدام به طراحی و تولید دستگاه ARYAN-W2AN-15000 با بهره گیری از پیشرفته ترین علوم روز دنیا و تجربه و تحقیق تیم مهندسی نموده و آن را در بدترین شرایط جوی مورد آزمایش و تست قرار داده تا از لحاظ کیفی به سطح استاندارد برسد.
موارد استفاده:
1)کنترل اتوماتیک سطح مخزن آب
2)کنترل کلیه دستگاههای صنعتی که ارتباطاز طریق سیم مقرون به صرفه نباشد
3)راهﺍندازی ایستگاههای پمپاژ سری در شبکه
4)کنترل هر نوع دستگاه کشاورزی، آبیاری و صنعتی از فواصل دور (بسته به نیاز)
5)و ...
معرفی دستگاه(ARYAN-W2AN-15000):
دستگاه جهت انتقال اطلاعات به صورت WIRLESS از برد فرستنده و دریافت اطلاعات در برد گیرنده و نمایش اطلاعات در دمای محیط طراحی شده است. دستگاه شامل یک برد فرستنده می باشد که فرمانهای دریافتی از سنسورها را پردازش کرده و اطلاعات را به صورت کدشده از طریق امواج رادیویی در فرکانس license free 886.3 MHZ به برد گیرنده منتقل می کند در نهایت برد گیرنده اطلاعات لازم را دریافت کرده و با ایجاد سیگنال مطلوب کلیدهای لازم برای عملکرد تعریف شدهﻱ سنسورها را فعال می کند.
کل مدار گیرنده و فرستنده تحت استاندارد SENAO کار می کند که مناسبترین محدودهﻱ فرکانس در مسافتهای طولانی می باشد به علّت ایزولهﻱ مدارات ایزولاسیون این فرکانس که، تداخل امواج با هیچ کدام از فرکانسهای رادیویی و تلویزیونی و نظامی ندارد، بهترین استاندارد برای استفاده درمحدودهﻱ شخصی در سطح جهان را دارا می باشد. این دستگاه به علت قابلیت کُد گذاری زیادی که برای فرکانس دارد می توان از چندین دستگاه در یک محدودهﻱ خاص استفاده کرد، بدون اینکه امواج آنها تداخل ایجاد و یا بر کار هم تاثیر بگذارند.
به دلیل اینکه کلیه قطعات مورد استفاده در آن در نوع خود از بهترین المانها با کیفیت و استاندارد جهانی استفاده شده است از طرف شرکت کلیهﻱ قطعات آن دارای سه سال گارانتی می باشد و به همین علت امتیاز قابل توجهی در مقایسه با بردهای مشابه خارجی را دارا می باشد. همچنین سرعت پردازش بالای اطلاعات همراه با ذخیره سازی دایمی به تعداد دلخواه آن از قابلیتهای مهم این سیستم است. از جمله توانایی دیگر این دستگاه قابلیت محدود کردن تعداد دفعات عملکرد و مدت زمان آن می باشد.
در صورت نیاز این برد قابلیت نمایش اطلاعات بر روی LCD را دارا می باشد که بنا به خواستهﻱ مشتری قابل سفارش است.
به علت استفادهﻱ IC قابل برنامه ریزی در این دستگاه امکان تعریف هر نوع عملکردی به طور دلخواه جهت انتقال اطلاعات و یا محدود کردن آن وجود دارد.
ویژگی و قابلیتهای ARYAN-W2AN-15000:
-دقت اندازه گیری بالا با توجه به سنکروم بودن مقادیر اندازه گیری شده
-امکان ارسال صورت وضعیت کارکرد دستگاه در یک محدودهﻱ زمانی مشخص شده از طریق یک خط تلفن به اپراتور مرکزی و کنترل دستی و اتوماتیک دستگاه توسط اپراتور مرکزی (نمایش اطلاعات عملکرد دستگاه، نظیر مقدار آب پمپاژ شده، تعداد و زمان خاموش و روشن بودن دستگاه و ارسال اطلاعات منطقه ای بصورت روزشمار بر روی یک کامپیوتر و کنترل دستگاه توسط کامپیوتر)
-امکان کنترل چند پمپ از یک محل
-عدم نیاز به اپراتور و نصب و نگهداری آسان توسط کاربر
-عدم نیاز به انشعاب برق در محل مخزن و امکان کنترل دستی پمپ از محل مخزن
آگهی دهنده
محی الدینی
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : مهاباد شرکت آریان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 208633
بازدید : 4128
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
محی الدینی
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : مهاباد شرکت آریان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com