انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خدماتی با کیفیت منحصر به فرد - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
تایپ فرایندی دقیق است که توسط عوامل انسانی انجام می‌شود و سرعت و دقت در آن بسیار مهم بوده و در صورت عدم اعمال فیلترهای کیفی در فرایند اجراء، ممکن است هزینه های مضاعفی به مشتریان تحمیل گردد لذا همواره به متقاضیان خدمات توصیه میشود تا با بهاء دادن به کیفیت در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.
قیمت خدمات تایپ تحت تأثیر عوامل متعدد کیفی و کمی می‌باشد. علاوه بر حجم کار، موارد دیگری مثل تعداد خطوط در صفحه، نوع و سایز فونت، وجود کلمات لاتین، فرمول و جدول، حاشیه کار و ... در قیمت تأثیر مستقیم دارد لذا ارائه قیمت بدون درنظر گرفتن این عوامل میسر نیست به همین دلیل از متقاضیان این نوع خدمات درخواست می‌شود جهت اخذ قیمت دقیق، با امور مشتریان تماس حاصل فرمایند.
کارهای تایپی در این شرکت به چهار دسته تقسیم می‌گردد : 1-دانشجوئی (تایپ پایان‌نامه ، جزوه ، گزارش ، مقاله و غیره) 2-مطبوعاتی و انتشاراتی (مجله ، کتاب ، روزنامه و ...) 3-اداری (نامه‌های اداری، گزارشات، مکتوبات و مستندات اداری) 4-نرم افزاری، بازرگانی و اطلاع رسانی (ثبت و ورود اطلاعات در نرم افزارهای مختلف و...)
عملیات تایپ در این شرکت طی چند مرحله به شرح ذیل انجام می‌شود:

* تایپ اولیه متون
* چک پرینت
* تطبیق ، بازخوانی و غلط یابی
* تصحیح و غلط گیری
* صفحه آرائی
* پرینت نهایی و ارائه فایل

درضمن:

1. کلیه متون فارسی و انگلیسی تایپ شده توسط نرم افزارهای غلط یاب هوشمند، بطور خودکار غلط گیری می شوند.
2. پس از اتمام کار، شرکت فایلهای نهایی شده که شامل دو فایل Word و PDF است را بهمراه نرم افزار Adobe Acrobat و فایل فونت بکار رفته شده در متن، در قالب لوح فشرده به مشتری ارائه دهد.
3. در صورت تمایل کار نهایی در محل تحویل داده خواهد شد.
4. فایل نهایی مشتریان در بانک اطلاعاتی شرکت ذخیره خواهد شد و تا 15 سال می‌توانند با مراجعه حضوری یا از طریق پست الکترونیکی و ارائه کد مربوطه ، فایل مورد نظر را بصورت رایگان دریافت نمایند.
5. شرکت موظف است تمام منابع، مدارک و اطلاعاتی که به اقتضاء و ضرورت کار از مشتریان تحویل می‌گیرد، محرمانه تلقی نموده و در حفظ و نگهداری آن کوشا بوده و از افشاء و سوء استفاده از آن خودداری نماید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت به آدرس:
www.rayanfarasoo.com
مراجعه فرمائید.
در ضمن دانشجویان عزیز از تخفیف ویژه دانشجوئی بهره مند خواهند شد که جهت آگاهی از تعرفه دانشجوئی می توانید به آدرس وب سایت مراجعه نموده و در قسمت تحتانی صفحه اصلی بر روی لینک "تعرفه دانشجوئی" کلیک کنید.


آگهی دهنده
شرکت رایان فراسو
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 216766
بازدید : 2521
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
شرکت رایان فراسو
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com