انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ویدئو دیتا پروژکتورهای nec مدل np216

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396

مشخصات منحصر به فرد ویدئوپروژکتورNEC

-:Ouick Start and Direct Power off راه اندازی سریع (3ثانیه) ، این پروژکتور با اتصال به پریز برق شروع به نمایش تصاویر کرده و با قطع برق حتی زمانیکه تصاویر در حال نمایش است میتوان آن را خاموش کرد. همچنین یک پمپ خنک کننده داخلی که با فشار زیاد سبب خنک و خاموش شدن بدون وقفه دستگاه می شود ، و نیز با داشتن محافظ برق داخلی باعث جلوگیری از نوسانات برق شهری میگردد.
پنکه کنترل کننده دما نیزدراین مدل موجب میشود که این دستگاه برای استفاده در مکانهایی با فشارهوای پائین و کم نیز مناسب گردد.
Wall Colour Correction -:این پروژکتورها اصلاح کننده ای خودکارجهت نمایش تصاویربرروی دیوارهای رنگی یاتخته سیاه رادارند وکیفیت نمایش تصاویررا به تصاویرنمایشی برروی پرده سفید بسیارشبیه می سازند.(تخته سیاه ، خاکستری ، زرد روشن ، سبزروشن ، آبی آسمانی ، قرمزو...).
- Eco- Mode Technology: امکان استفاده از 80% انرژی دستگاه ، صرفه جویی در مصرف انرژی ، کاهش استهلاک دستگاه و بالا بردن عمر لامپ دستگاه.
-Brilliant Color Technology : این تکنولوژی باعث ایجاد رنگهایی شفاف با وضوح و کیفیت بالا در تصویرمیگردد که باعث یکپارچگی تصاویر مختلف و ایجاد تصویری با رنگ توافقی.
-Filter-free design :طراحی بدون فیلتر این دستگاه از اتلاف وقت جهت بازدید فیلتروتعویض آن بی نیاز میکند.
-Leser pointer: اشاره گر لیرزی



آگهی دهنده
شرکت گلدویژن
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 227246
بازدید : 2123
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
شرکت گلدویژن
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com