انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید و فروش و اجاره ملک در مالزی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مالزی دارای اقتصاد زیربنایی و مستحکم است ، کمااینکه با وجود بحران اقتصادی دردنیا به خصوص در بخش املاک ، مالزی همچنان شاهد رشد ارزش دارایی خود می باشد. از این رو طی ماه های اخیر ارقام قابل ملاحضه ای در بخش املاک مالزی سرمایه گذاری شده است.

شرکت املاک اپل لیست جامعی از املاک مرغوب اعم از آپارتمان و ویلا در منطقه را در اختیار دارد.

در صورتی که قصد سرمایه گذاری در زمینه املاک مالزی را دارید حتما اطلاعات طرح مدیریت املاک شرکت ما و مطالعه اقتصادی میزان بازگشت سود تضمینی سرمایه خود را از کارشناسان ما بخواهید.

خرید ملک در مالزی بسیار آسان می باشد ولی لازم است قبل از خرید اطلاعاتی در خصوص قوانین و شرایط خرید و فروش املاک در مالزی کسب نمائید.
هنگام خرید املاک در مالزی توجه به این نکته که اسناد زمین و ساختمان مورد نظر Freehold هستند بسیار مهم می باشد . ملکی که دارای سند باشد زمین آن دارای مالکیت ۱۰۰٪ قطعی است.(به عبارتی دارای سند ۶ دانگ است) ولی در غیر این صورت مالکیت آن ۹۹ ساله و موقت خواهد بود هر چند که این مدت معمولا بعد از ۹۹ سال نیز قابل تمدید خواهد بود.

طبق قوانین مالزی خرید املاک برای خارجی ها بلامانع است ولی شرط حداقل سرمایه گذاری درمالزی میبایست رعایت شود.

قرارداد خرید و فروش املاک زمانی تنظیم و امضا می گردد که خرید ملکی توسط خریدار و فروشنده قطعی شده و حداکثر مبلغ ۲ درصد از قیمت ملک بعنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت گردد.

از آنجایی که قوانین خرید و فروش املاک در کشور های مختلف متفاوت می باشد توصیه می کنیم قبل از امضا هرگونه قرارداد خرید فروش یا اجاره ملک از مشاوره رایگان با وکلای مجرب شرکت ما در این زمینه بهرهمند شوید .



آگهی دهنده
نگین شمیرانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 227680
بازدید : 2757
دسته بندی : مشاور املاك
آگهی دهنده
نگین شمیرانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com