انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پرتال اطلاع رسانی ویژه مدارس نسخه 2

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
سیستم مدیریت محتوا ویژه مدارس هوشمند
پرتال مدارس هوشمند خوارزمی نسخه 2
www.khatamsd.com
عصر حاضر، عصر اطلاعات، عصر شبکه های کامپیوتری و ارتباطات است. وب به عنوان یک مدل ارتباطی قدرتمند در اینترنت محسوب می شود، به طوریکه اغلب سازمان ها، ادارات، موسسات و حتی افراد مایل به داشتن وب سایت شخصی در اینترنت هستند. اهمیت این موضوع در ارتباط با مدارس و موسسات آموزشی با توجه به نیاز ها و کارکرد های زیر بنایی دو چندان می شود.

با توجه به این مطلب واحد فناور خاتم، ارائه راهکاری مبتنی بر نیاز های مدارس هوشمند را در دستور کار خود قرار داد و اکنون پس از طی موفقیت آمیز مراحل امکان سنجی، نیاز سنجی، طرح Plan، بومی سازی فناوری های مورد نیاز و پیاده سازی نرم افزار، سیستم مدیریت محتوا ویژه مدارس هوشمند (خوارزمی) را به دست اندرکاران نظام آموزشی در سراسر ایران ارائه نموده است.

نرم افزار مدیریت وب سایت مدارس هوشمند خوارزمی بر اساس آخرین فناوریهای ارائه شده در صنعت نرم افزار، راه حـل جـامعی را به نـیاز های امروز فـرایند آموزش و پرورش ارائه می دهد. مدیریت، معلمین، اولیا، دانش آموزان، هر کدام بخش اختصاصی خود را خواهند داشت و با بهره گیری از ابزار های اطلاع رسانی حرفه ای، به سادگی تعاملی سازنده را میان خود برقرار خواهند ساخت.

بخش اطلاع رسانی:
در طراحی بخش اطلاع رسانی یا همان بدنه اصلی وب سایت تمامی نیاز های پایه مدارس در قالب 12 صفحه مبنا به شرح زیر دیده شده است:
دانش آموزان ممتاز، آثار دانش آموزان، فارغ التحصیلان، معرفی مدرسه، معرفی کادر، تصاویر، بخش مدیریت، برنامه هفتگی، شرایط ثبت نام، سوالات متداول، پیوندها، تماس با ما

امکان ثبت نام موقت اینترنتی، صفحات سفارشی، بانک مقالات، پژوهش های دانش آموزی، بانک نرم افزار، کتابخانه الکترونیک نیز از امکانات کم نظیری است که در نسخه جدید پرتال ویژه مدارس به مجموعه امکانات این پرتال اضافه گردیده است.

لازم به ذکر است تمامی صفحات اطلاع رسانی در بخش اختصاصی مدیریت همراه با ابزارهای حرفه ای (مانند محیط مایکروسافت ورد) به سادگی هرچه تمام قابل ویرایش هستند.

بخش مدیریت:
با گذر از مرحله اعتبار سنجی کاربر ، ابزار های حرفه ای مدیریت سایت در قالبی بسیار ساده و دوستانه به کاربر عرضه می شود.راهبری سیستم آموزشی در کمال سادگی با تعریف سه عنصر اصلی معلم، دروس و دانش آموزان صورت می پذیرد. در هنگام تعریف معلم جدید به صورت خودکار صفحه اختصاصی وی افتتاح می گردد. با ارائه درس جدید، گروه های درسی ایجاد می گردند و معلمین خواهند توانست نتایج امتحانات را برای درس مورد نظر از کنترل پنل اختصاصی خود اعلام دارند.

در نسخه جدید پرتال مدرسه امکان اضافه نمودن بخشی به عنوان فروشگاه الکترونیک مدرسه پیاده سازی گردیده است. البته این قابلیت به صورت انتخابی در اختیار مدیریت قرار دارد.

تمامی بخش های اطلاع رسانی شامل صفحات دانش آموزان ممتاز، آثار دانش آموزان، فارغ التحصیلان، معرفی مدرسه، معرفی کادر، تصاویر، بخش مدیریت، برنامه هفتگی، شرایط ثبت نام، سوالات متداول، پیوندها، تماس با ما و ثبت نام موقت اینترنتی، صفحات سفارشی، بانک مقالات، پژوهش های دانش آموزی، بانک نرم افزار، کتابخانه الکترونیک با بهره گیری ویرایشگر آن لاین سایت در محیطی کاملا کاربر پسند و ساده در عین در بر داشتن ابزارهای حرفه ای و همگون با استانداردهای مایکروسافت آفیس وجود دارد. قابلیت درج تصاویر، پی
آگهی دهنده
توسعه نرم افزار خاتم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 237779
بازدید : 1690
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
توسعه نرم افزار خاتم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com