انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مشاور اجاره کار حرفه ای غیر حضوری

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نیاز به مشاور اجاره کار کاملاً حرفه ای به صورت غیر حضوری
مرکز اجاره های ایران با هدف برقراری یک سیستم یکپارچه ، منظم و بهره مند از فناوریهای نوین بوجود آمد. ایجاد ادبیاتی متفاوت در میان صنف املاک از مهمترین ویژگی های این مجموعه است.
در این مرکز همواره سعی شده که به تکنولوژیهای روز به عنوان ابزارهائی برای رفاه بیشتر بشر نگریسته شود. به طور قطع نحوه کار مشاورین املاک در عصر نوین می بایست با گذشته فرقهای چشمگیری داشته باشد که موجبات آسایش و بهره وری هرچه بالا تر آنان را سبب شود. از مهمترین خصائص تکنولوژی نوین ، امکان رهائی از قید مکان و زمان است. بدین معنا که فرد برای انجام وظائف خود نیاز به مکان و زمان صد در صد مشخصی نداشته باشد.
فناوریهای نوین مانند اینترنت ، لپ تاپ ، تلفن همراه ، عکاسی دیجیتال و حتی تلفن ثابت به مشاور کمک می کنند که همواره اوضاع را تحت کنترل داشته ، از اوقات خود بهترین استفاده را کرده ، هنگام کار راحت بوده ، با مردم در ارتباط باشد و مهمتر از همه از کار خود لذت ببرد.
شرائط:در کار ملک ، علاقه ، شخت کوشی ، شکست ناپذیری ، درستکاری و ادب ارکان اصلی هستند.
در حال حاضر مرکز اجاره های ایران ، صرفاً از مشاورین با سابقه و صد در صد حرفه ای در رنج اجاره ، کاملاً مسلط به کار و دارای شرائط فوق الذکر دعوت به همکاری می نماید. لذا چنانچه تمایل به همکاری جدی با مرکز را دارید لطفاً فقط به آدرس JOBS@Rents.ir ایمیل ارسال کرده و آنچه را که لازم می دانید راجع به خود بیان کنید.



آگهی دهنده
احسان فرزام
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 243089
بازدید : 1066
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
احسان فرزام
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com