انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اتو موی هفت کاره

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
لذت یک آرایش کامل با اتوی موی سر 7 کاره سورکر

نکات و روش استفاده از اتوی مو :

1- موهای تمیز را اتو کنید:

بهتر است هنگامی که موهایتان را به تازگی شسته‌اید و تمیز کرده‌اید ، از اتوی مو برای حالت دادن و صاف کردن موهایتان استفاده کنید. وقتی موهایتان چرب است و چند روزی است حمام نرفته‌اید ، اگر از اتوی مو استفاده کنید ، این چربی‌ها و آلودگی با حرارت اتو به خورد موهایتان می‌روند و موهایتان آسیب می‌بینند.

2- سشوار بکشید:

پس از صاف و یک دست کردن موهایتان با اتوی مو ، روی آن ها سشوار بکشید. ولی به جای استفاده از باد داغ سشوار ، از باد سرد آن استفاده کنید. این کار موهای شما را براق‌تر می‌کند و در عین حال چون از باد گرم سشوار استفاده نکرده‌اید ، باز هم به نفع سلامت موهایتان کار کرده‌اید.

3- پیش از‌ آن شانه کنید:

برای این که حرارت اتوی مو کمتر روی موهایتان باقی بماند ، پیش از اتو کردن موهایتان ، آن ها را شانه کنید. حتما قبول دارید که اتو کردن و صاف کردن موهای شانه شده بسیار راحت‌تر از موهای نامرتب و درهم است. شما در این صورت می‌توانید دفعات کمتری اتوی مو را روی موهایتان بکشید.

4- شب بهتر از صبح:

بهتر است شب به حمام بروید و موهایتان را بشویید و تمیز کنید و سپس آنها را با اتو صاف کنید و به رختخواب بروید ، چون این کار موجب می‌شود صبح موهای مرتب تر و زیباتری داشته باشید. اگر با موهای خیس و نامرتب بخوابید ، صبح روز بعد باید مدت بیشتری را برای صاف کردن موهایتان با اتوی مو صرف کنید و به طور مسلم ، موهایتان حرارت بیشتری خواهند دید.

5- از ژل استفاده کنید:

برای این که موهایتان بهتر حالت بگیرند ، هر بخشی از آن را که می‌خواهید اتو بکشید ، ژل بزنید ، این کار موجب می‌شود موهایتان بهتر حالت بگیرند و زیبا و براق نیز به نظر بیایند.

روش صحیح استفاده از اتوی مو:
اگر شما از این روش‌ برای اتو کردن موهایتان استفاده کنید ، علاوه بر این که موهایی صاف و براق خواهید داشت ، موهایتان سالم نیز می‌مانند:

1- پس از شستن موهایتان و خارج شدن از حمام ، موهایتان را با حوله‌ای خوب خشک کنید.

2- سپس با یک شانه و با کمک دستان‌تان موهایتان را شانه کنید و آن ها را صاف کرده و یا به صورت حلقه‌‌حلقه شکل دهید.

3- از اتوی مو برای صاف کردن موهایتان استفاده کنید. فراموش نکنید شما نباید بیش از پنج دقیقه اتوی مو را روی موهایتان نگه دارید.



آگهی دهنده
مجتبی افخمی
  • قیمت : 29000تومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : www.sportman.shoploger.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 246363
بازدید : 4261
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
مجتبی افخمی
  • قیمت : 29000تومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : www.sportman.shoploger.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com