انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

حذف چین و چروک صورت با حداقل هزینه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مهم نیست چند سال دارید ، مرد هستید یا زن . اگر دچار چین و چروک و افتادگی صورت هستید ، حتما این کتاب را مطالعه نمایید .این روش طبیعی سالهاست که در اروپا و امریکا مورد استفاده قرار گرفته است.
این کتاب توسط خانم سنتا ماریا رونگ اولین بار در سال 1961چاپ گشته است , پس از ان 12 بار چاپ مجدد داشته است.او مبتکر ورزش صورت است.
او و کتابش در سرتاسر دنیا بعنوان یک مرجع برای تجدید جوانی چهره با روش طبیعی و تمرینات منحصر بفردش شناخته شده است.
روش ومتد ابتکاری ایشان در امریکا در مجله VOGUE در 4 صفحه منتشر شد. مدت کوتاهی بعد از آن هر روز نیم ساعت برنامه تلویزیونی داشت. سپس سالن زیبایی او در هالی وود افتتاح گشت و با استقبال خوبی از طرف ستاره های سینمامواجه گشت .سنتا ماریا رونگ سالها تلاش و تحقیقات خود را در کتاب ورزش صورت با همگان سهیم گشته است.

من نیز (مترجم) پس از دریافت این کتاب به علت علاقه شخصی به این موضوع به جمع آوری اطلاعات و مقاله های مختلف اقدام کرده بودم ولی مطالب کتاب خانم رونگ علمی تر و کاربردی تر نوشته شده بود ، لذا تصمیم گرفتم با ترجمه این کتاب مطالب مفید آنرا با هموطنان عزیز به اشتراگ بگذارم.
این کتاب مرحله به مرحله و با زبان ساده همرا عکس های واضح نوشته شده است.و حق مطلب ادا گشته است و مطمئنا خوانندگان عزیز نتیجه خواهند گرفت.
کتاب هایی با این موضوع سعی کرده اند روشهایی را برای لیفتینگ صورت مطرح کنند ، اما خانم رونگ همچنان معتقد است تنها روش و متد ایشان راه طبیعی لیفتینگ و باز جوانی صورت است زیرا بر پایه اصل کوتاه شدن ماهیچه استواراست.

لازم نیست جراحی زیبایی انجام دهید یا کرم های گرانقیمت مارک های مختلف را روی صورت و پوست خود تست کنید فقط کافی است روزانه وقتی را به خود اختصاص دهید و ماساژ و حرکات ورزشی کتاب را انجام دهید.
چین و چروک ها و افتادگی هایی که توسط این روش بهبود و اصلاح می گردد به شرح زیر میباشد:
چین و چروک اطراف چشم
افتادگی پلک و ابرو
افتادگی گونه
افتادگی گوشه لبها و نازک شدن آنها
خطو دور لب
افتادگی در ناحیه فک
افتادگی در ناحیه بلع
خطوط گردن و غبغب
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه فرمایید
www.varzeshesorat.com



آگهی دهنده
نوری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 250351
بازدید : 1917
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
نوری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com