انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چای شمال

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
در باره چای شمال:

تا کنون ۵۱ اثر مختلف از چای گزارش شده که مهم ترین این خواص عبارت‌اند از: ضد‌ درد، ضد آمیب، ضد آلزایمر (ضد فراموشی)، ضد آرتریت، ضد تصلب شرائین، ضد باکتری، ضد سرطان، ضد افسردگی، ضد قند خون، ضد التهاب، ضد نیتروزآمین، ضد اکسیدان، ضد اسپاسم، ضد ویروس، قابض، مقوی قلب، محرک سیستم عصبی مرکزی، محافظ کبد، کاهنده‌ی پرفشاری خون، محرک قدرت ایمنی بدن، کاهش دهنده‌‌ی چربی خون، کاهش دهنده‌ی تری گلیسریدها و محرک مجاری تنفسی، پیشگیری از بوی بد دهان، کاهش دهنده حساسیت، التیام دهنده آرتروز، شاداب و جوان نمودن پوست بدن.
اگر می خواهید دندان هایی سالم داشته باشید چای سبز بنوشید چرا که چای سبز دارای اثرات ضد میکروبی است و در کنار مسواک زدن از ایجاد پلاک و پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند.
یک خبر خوش برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند. پلی فنول های موجود در چای سبز فعالیت آمیلاز بزاق(آنزیم تجزیه کننده قندها) را مهار می‌کند و جالب است بدانید که چای بدون داشتن عوارض خطرناک داروهای کاهنده وزن می تواند موجب کاهش وزن، اندازه دور کمر و تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی شود.
اما از همه مهمتر، تازه بودن،طبیعی بودن و خوش طعم و عطر بودن، ویژگی بارز چای شمال است.

برنج شمال:

در”برنج شمال” قصد داریم برنج عطری، خوش پخت و دانه بلند که دارای کیفیت بالا و طعم خوش آیندی است، خدمت شما عرضه کنیم. برنج عرضه شده در “برنج شمال” از نوع برنج هاشمی درجه یک بوده که تمامی معیارهای برنج خوب را دارا میباشد. در صورتی که مایل به تهیه برنج از “برنج
شمال” هستیدو یا قصد خرید چای از چای شمال را دارید، تا رسیدن محصول به دستانتان تنها چند گام کوچک فاصله دارید و با کلیک بر روی لینک زیر سفارش خود را ثبت کنید:
http://chayeshomal.com/tarh/sz6gub9yvq
آگهی دهنده
سعید
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 252643
بازدید : 3378
دسته بندی : توزيع كالا
آگهی دهنده
سعید
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com