انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اسپکتروفتومترهای مرک آلمان pharo

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت مرک آلمان یکی از تولید کنندهای معتبر بین المللی در عرصه دستگاهها و تست کیتهای آنالیز آب ، فاضلاب ، خاک ، مواد غذایی و... است. یکی از دستگاههای مورد نیاز در این بخش اسپکتروفتومتر است که در کنار تست کیتها تجزیه پارامترهای مختلف شامل کاتیونها و آنیونهای مختلف ، فلزات سنگین(در حد ppb) ، COD ، BOD ، TOC را میسر میکند . در ذیل به برخی از وی‍ژگیهای منحصر بفرد اسپکتروفتومترهای مرک آلمان اشاره شده است.

مقدمه
امروزه استفاده از اسپکتروفتومتر در اندازه گیری پارامترهای مختلف بدلیل قیمت مناسب ، سهولت کاربری ، دقت و صحت زیاد بویژه در آنالیز آب و فاضلاب جایگاه ویژه ای یافته است.اما مزایای فوق خصوصا صحت نتایج در گرو استفاده از اسپکتروفتومتری پیشرفته ودقیق خواهد بود که در ذیل به برخی از نیازمندیهای ضروری در اسپکتروفتومتر اشاره می گردد.
1-سیمای نوری دستگاه اسپکتروفتومتر
بر اساس تئوریهای جدید نباید بخش متحرک زیادی در قسمت نوری فتومترها موجود باشد چرا که ممکن است تجهیزات فوق بدلیل حرکت مداوم فرسوده شده و بدلیل حساسیت زیاد و امکان ایجاد خطاء دستگاه مرتباً از حالت کالیبراسیون خارج شود که در این حالت خطاء تجزیه با این سیستمها افزایش می یابد. در اسپکتروفتومترهای فارو 100 و300 مرک آلمان این اصل کاملا رعایت شده است.
2-شناسایی خودکارسل اندازه گیری
طول سل اندازه گیری نیز از متغیرهای دیگری است که با تغییر اندازه آن فرمول محاسبه غلظت باید نسبت به این تغییر تصحیح گردد در غیر اینصورت نتیجه با خطایی فاحش همراه خواهد بود. برا ی رفع این مشکل نیز فتومترهای سری فارو مجهز به سیستم شناسایی خودکار اندازه سل بوده و با تغییر نوع سل محاسبات بصورت خودکارتصحیح می گردد.

3-کدورت نمونه
یکی از دلایل خطاء در سیستمهای فتومتری کدورت نمونه است البته کدورتی که با چشم چندان قابل تشخیص نیست اما د راندازه گیری مقادیر کم نمونه ها در حد PPm و PPb باعث خطاءمیشود چرا که کدورت نمونه سبب جذب بخشی از نور عبوری از نمونه می گردد که در محاسبات به جای جذب نمونه لحاظ می گردد. تکنولوژی پیشرفته اسپکتروفتومتر های مرک آلمان اجازه می دهد جذب نمونه در سه طول موج مختلف اندازه گیری شود و از آنجا ئیکه جذب ناشی از کدورت مستقل از طول موج است بنابراین دستگاه بصورت خودکار جذب ناشی از کدورت را محاسبه و آنرا در محاسبات اندازه گیری غلظت تصحیح می نماید

4-تنظیمات خودکار اسپکتروفتومتر
یکی دیگر از منشاء های خطا در اندازه گیری با اسپکتروفتومتر تنظیماتی است که کاربر برا ی انتخاب نوع آزمون یا آماده کردن دستگاه برا ی اندازه گیری پارامتری خاص انجام می دهد. در صورتی که کاربر خسته باشد امکان خطاء از این ناحیه افزایش می یابد . برای رفع این معضل فتومترهای سری فارو مجهز به اسکنر بارکد میباشد. تمام کیتهای تولیدی مرک برای سیستمهای فتومتری در خود بارکدی به همراه دارند که چنانچه قبل از اندازه گیری در دستگاه قرار داده شود دستگاه خودکاربرا ی آن اندازه گیری تنظیم شده و دیگر به هیچ تنظیم دستی نیاز نیست.درعین حال این ویژگی اجازه میدهد کاربرهایی که تخصصی درآنالیزبا فتومترندارند بتوانند براحتی از این سیستم استفاده نمایند.
5-عدم نیاز به محلول شاهد
یکی از ویژگیهای منحصر بفرد فتومترهای سری فارو مرک آلمان سیستم نوری و تکرار پذیری بی نظیر آن است . این ویژگیها سبب شده است تادستگاه نیازی به صفرشدن (Zeroing) با محلول شاهد نداشته باشد. در بسیاری از آزمایشها شاهد آب مقطر بعلاوه واک
آگهی دهنده
فرزاد جلیلی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، کریمخان زند، ابتدای آبان جنوبی، کوچه پازند،پلاک 1 ساختمان مرک طبقه دوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 259215
بازدید : 1245
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
فرزاد جلیلی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، کریمخان زند، ابتدای آبان جنوبی، کوچه پازند،پلاک 1 ساختمان مرک طبقه دوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com