انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ارسال گروهی بلوتوث تبلیغات بلوتوثی - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه فناوران هوشمند تهران ، مجموعه ای از چند شرکت قدر دولتی و خصوصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با سابقه 12 ساله در تولیدات الکترونیک کشوری ، واردات محصولات ICT و عرضه کننده به بیش از 7000 مرکز دولتی و خصوصی در کشور می باشد .
کادر این مجموعه از دانشجویان خبره و اساتید برتر سطح دانشگاه های کشور می باشند که با هدف ترویج امر IT در کشور سابقه ای بسیار درخشان و رزومه ای بسیار قوی در سطح کشور را دارا هستند.

بولوتوث هوشمند
برای اولین بار در ایران و خاورمیانه
تحولی عظیم در صنعت تبلیغات و اطلاع رسانی
تنها مرکز تولید کننده بلوتوث حرفه ای در کشور با مجوز خط تولید از وزارت صنایع و معادن و مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
*** ***
سیستم بولوتوث هوشمند که بر طبق آخرین تکنولژی روز طراحی و ساخته شده ، قادر است هر اطلاعات یا فایلی را اعم از فیلم ، کلیپ ، متن ، عکس ، آهنگ و ... را تا شعاع 10 و 20 و50 و100 و200 و1000 متر به طور اتوماتیک به تمامی تلفن های همراه که در این محدوده قرار دارند ، بدون در نظر گرفتن نوع گوشی با استفاده از تکنولوژی Bluetooth به صورت رایگان ارسال نماید .
بعد از تهیه این پک نرم افزاری شما قادر خواهید بود به صورت شبانه روزی و بدون پرداخت حتی یک ریال سالیان طولانی به اطلاع رسانی و تبلیغات مفید بپردازید .

Bluetooth هوشمند یک سیستم کامل و جامع جهت بازاریابی ، تبلیغات و اطلاع رسانی از طریق Bluetooth و یک رسانه قدرتمند ، غنی و منحصربه فرد برای عرضه کردن محتوا و مضامین محصولات و خدمات می باشد .
Bluetooth هوشمند این امکان را برای شما فراهم میکند تا خدمات و سرویس های خود را به صورت درجه بندی شده در یک یا چند منطقه خاص گسترش دهید ؛ این عمل با استفاده از سیستم های متمرکز و چند محور ممکن است.



آگهی دهنده
خانم شاملو
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 266374
بازدید : 1977
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
خانم شاملو
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com