انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

قفل تلفنی قفل انلاین بر روی نرم افزار - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
محافظت از نرم افزارمشخص شده شما

2- ایجاد گواهینامه جهت استفاده کاربر

3- دریافت شناسه سیستم و ایجاد کد فعال سازی محصول
در قفل تلفنی:
توجه داشته باشید که کاربر و مشتری قادر به رایت سی دی محصول شما خواهد بود اما برای استفاده از محصولات شما می‌بایستیکه یکبار دیگر به شما تماس تلفنی گرفته و یک کد فعال سازی دیگری را از شما دریافت کند و این کد فقط روی یک همان کامپیوتر قابل اجرا است.
در قفل اینترنتی:
در این روش نیز کاربر و مشتری قادر به رایت سی دی محصول شما خواهد بود اما برای استفاده از محصولات شما می‌بایستیکه یک کد نرم افزار جدید داشته باشد و آنرا باید از شما بخرد.
در این روش کاربر در هر زمان به اینترنت وصل می شود و کد فعال سازی را از طریق ان دریافت نماید که باز هم برای هر کامپیوتر فقط یک کد فعال سازی وجود دارد که با توجه به کد کامپیوتر فرد داده می شود و اگر فردی یک بار برای کامپیوتر خود این کد را دریافت کرده باشد دیگر نمی تواند ان را دریافت کند.
اگر فردی بخواهد برای چند تا کامپیوتر هم کد فعال سازی دریافت کند باید چند تا نرم افزار بخرد چون کد نرم افزاری را همراه با نرم افزار شما به فرد فروخته میشود که این کد یکبار مصرف است دقیقا مثل شارژ همراه اول یا ایرانسل.
این امکان نیز وجود دارد که کاربر فقط به اینترنت وصل شود و بدون دیدن سایت کد نرم افزا همرا نرم افزار فروخته شده و ایمیل خود را در کادر مربوط به آن وارد نماید و کد فعال سازی برای وی ایمیل شود.

مژده یک روش جدید قفل اینترنتی هم تازه نوشتم و به این صورت کار میکنه که شما همراه با نرم افزارتون یا محصولتون یک شماره 10 تا 16 رقمی به کاربر یا خریدار میدهید و کابر برای فعال سازی کافیه برای چند ثانیه به اینترنت وصل شود دقیقا مثل اتصال کارت اینترنت!!!


آگهی دهنده
هادی صیرفی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 271832
بازدید : 2466
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
هادی صیرفی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com