انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

میزبانی وب هاست ویندوز هاست لینوکس هاست سازمانی و

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
میزبانی وب هاست ویندوز هاست لینوکس هاست سازمانی و اداری

بابن هاست، ارائه دهنده سرويس های ثبت دامنه، ميزباني وب، نمایندگی میزبانی وب و سرورهای اختصاصی مطابق با استانداردهای جهانی است. كليه سرورهای بابن هاست از نظر نرم افزار و سخت افزار از آخرين تکنولوژی روز بهره مند می باشند بنابراين شما با ما آنچه را که از وب سايت خود انتظار داريد درمي يابيد. آخرين تکنولوژی سرورهای ما موجب می شود وب سايت شما در تمام مدت شبانه روز با سرعت بسيار بالا در دسترس بازديدكنندگان باشد.

سرويسهاي بابن هاست بر روي سرورهاي امن لينوکس و ویندوز، با پهناي باند بالا و در پيشرفته ترين مراکز ديتا در المان، ارايه مي شوند. سرورهاي ميزباني وب ما، مجهز به سخت افزارهاي قدرتمند روز بوده، و از آخرين ورژن نرم افزارها بهره مند ميباشند. کنترل پنل cPanel و Plesk محبوبترين و قدرتمندترين کنترل پنل مديريت منابع وب سايت و سرورهاي وب موجود در دنيا می باشند. جهت مطالعه بيشتر امکانات قدرتمند اين کنترل پنل به سايت رسمي کنترل پنل cPanel و Plesk مراجه بفرماييد.
سرویس میزبانی وب هاست لینوکس

لینوکس

سرویس میزبانی لینوکس جهت ارائه به سایت های پربازدید و روی کنترل پنل cPanel در داخل و خارج از کشور اماده ارائه میباشد، توجه داشته باشید انتخاب هاست لینوکس هیچگونه ارتباطی با سیستم عامل کامپیوتر شما ندارد و سادگی و قدرت آن نسبت به هاست ویندوز از مزیتهای آن است‫.‬ در صورتی که از زبان های برنامه نویسی PHP,Perl,CGI,Python,Ruby On Rails در طراحی سایت خود استفاده کرده اید بهتر است لینوکس را جهت میزبانی خود بدلیل سازگاری با این این زبان ها انتخاب نمایید‫.‬

http://baboon.ir

سرویس میزبانی وب هاست ویندوز

ویندوزسرویس میزبانی ویندوز ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ جهت ارائه به وب سایت های تحت زبان برنامه نویسی شرکت مایکروسافت و روی کنترل پنل Plesk در داخل و خارج از کشور ارائه میشود‫.‬ در صورتی که سایت شما با زبانهای NET,ASP Classic و بانک اطلاعاتی MSSQL طراحی شده است، سرورهای ویندوز نیازهای وب سایت شما را تامین خواهند کرد‫.‬ اگر سایت خود را هنوز طراحی نکرده اید و نیاز به امنیت بیشتر و سرویس پایدارتر در ایمیل و وب سایت خود دارید پیشنهاد میکنیم از سرویس لینوکس استفاده نمایید.

http://baboon.ir

سرویس میزبانی وب هاست سازمانی و اداری

در صورتیکه وب سایت شما جز وب سایتهای پربازدید کشور است یا چنانچه شما مدیر یک سازمان و یا یک شرکت بزرگ هستید که دارای اطلاعات بسیار حساس ، محرمانه و مهم میباشد این پلن مناسبترین راه حل برای شماست . با این پلن قادر خواهید بود آرشیوی از تمامی علاقه مندیهایتان را یک جا روی اینترنت جمع آوری کنید. بابن فن اوران ارتباطات تمامی نیازهای شما به عنوان یک سازمان و یا یک شرکت بزرگ را به راحتی تامین می کند. در این سرویس ها تمامی امکانات مورد نیاز جهت راه اندازی و نگهداری وب سایت شما فراهم شده است.

http://baboon.ir

ریسلری نمایندگی میزبانی وب

پایین بودن هزینه نسبت به سرویس ارائه شده

حداقل محدودیت بهمراه بهترین کیفیت در سرویس ارائه شده

ارائه کنترل پنل cPanel برای لینوکس و Plesk برای ویندوز

امکان ارائه DNS اختصاصی برای نمایندگانی که نیاز به ارائه سرویس با نام خود را دارند

امکان ارائه IP اختصاصی جهت سایت های زیر مجموعه نمایندگان

http://baboon.ir
آگهی دهنده
بابن فن اوران ارتباطات
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 276981
بازدید : 3097
دسته بندی : هاستينگ و دامنه
آگهی دهنده
بابن فن اوران ارتباطات
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com