انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ایزو 9001-ایزو 22000-ایزو 14000-ایزو 18000-اخذ

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
استاندارد ايزو ISO 22000 – سيستم مديريت ايمني مواد غذايي
ايمني مواد غذايي به وجود خطرات ناشي از مواد غذايي در زمان دريافت توسط مصرف کننده مربوط است.از آنجايي که بروز خطرات ايمني مواد غذايي مي تواند در هر مرحله اي از زنجيره مواد غذايي اتفاق بيفتد به کارگيري کنترل کافي در سراسر زنجيره مواد غذايي ضروري مي باشد. بنابراين ايمني مواد غذايي با تلاشهاي مشترک کليه طرفهاي ذينفع در زنجيره مواد غذايي تضمين مي شود. سازمانهاي درون زنجيرهاي مواد غذايي دامنه اي از توليدکنندگان خوراک دام و توليدکنندگان اوليه تا توليدکنندگان موادغذايي، حمل و نقل کنندگان، انبارداران مواد غذايي و پيمانکاران فرعي براي خرده فروشي و ارائه خدمات مواد غذايي همراه با سازمانهاي وابسته نظير توليدکنندگان تجهيزات، مواد بسته بندي، مواد پاک کننده، افزودني ها و مواد تشکيل دهنده را در بر ميگيرد. ارائه دهندگان خدمات نيز مشمول اين دامنه مي گردند.
اين استاندارد الزامات يک سيستم مديريت ايمني مواد غذايي را تعيين مي کند که عناصر کليدي شناخته شده را براي حصول اطمينان از ايمني مواد غذايي در طول زنجيره مواد غذايي تا مصرف نهايي تضمين مي کند:
ارتباط متقابل
مديريت سيستم
برنامه هاي پيش نياز
اصول HACCP
ارتباط در طول زنجيره مواد غذايي براي اطمينان از آنکه خطرات مربوط به ايمني مواد غذايي شناسايي شده و به حد کافي در هر مرحله در درون زنجيره مواد غذايي کنترل مي شود، ضروري است.
اين ارتباط مبتني بر سازمانهاي بالا دستي و پايين دستي در زنجيره مواد غذايي است. ارتباط با مشتري ها و تامين کنندگان درباره خطرات شناسايي شده و اقدامات کنترلي به شفاف سازي الزامات مشتري و تامين کننده کمک خواهد کرد.براي مثال در رابطه با امکانپذيري و نياز به اين الزامات و اثر آنها بر محصول نهايي.شناخت نقش و موقعيت سازمان در درون زنجيره مواد غذايي براي اطمينان از اطمينان متقابل اثر بخش در سراسر زنجيره مواد غذايي براي تحويل محصولات غذايي ايمن به مصرف کننده نهايي، ضروري است.
دفتر مرکزی : خیابان آفریقا ( جردن )، بلوار گلشهر، مجتمع اداری تجاری آی تک، طبقه 3، واحد 49
تلفن : 22010088 ( 20 خط )
آکادمی آموزش : بلوار ميرداماد، نرسيده به شريعتي، پلاک 6، واحد 8
تلفن: 22634594-22634593-22648818
ارتباط با کارشناسان:
همراه: 90 20 109 0912 – 2000 373 0935
امير دهقان- مشاور و مميز سيستمهاي مديريت
ايميل: moshaveriso@gmail.com
وبسايت: www.moshaveriso.wordpress.com
آگهی دهنده
امیر دهقان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 288938
بازدید : 5959
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
امیر دهقان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com