انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آشنایی با پاکو دلوچیا ( Paco De Lucia )

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
در 21 دسامبر سال 1947 در فرانچسکو سانچز گمژ در آلگسیراس که شهری ار ایالت کادیز در رأس نقطه جنوبی اسپانیا ست دیده به جهان گشود .نام اصلی او Francisco Sanchez Gomez می باشد و نام اسم هنری او Paco De Lucia تجلیلی است از مادرش لوسیا گومژ و پدرش آنتونیو سانچز یک کارگر روزانه بود که شبها در مناطق مختلف گیتار مینواخت که اصلی ترین علت گرایش پاکو به نوازندگی این ساز است و نیز برادر بزرگ او پاکو كه مشوق او در این عرصه بود .
اولین اجرای او در رادیو آلگسیراس در سال 1958 بود ، او در گروه برادران رامون عضویت داشت و تورهای مختلفی در گوشه و کنار داشتند که تمرین خوبی برای او بود که سبک رقص تند کولیهای اسپانیا یا همان فلامنکو را در پیش گرفته بود .
در سال 1958 وقتی که دلو چیا فقط 11 سال داشت اولین نمایش عمومی خود را به اجرا گذاشت و یکسال بعد برنده جایزه مخصوص جرز فلامنکو شد . در 14 سالگی با دسته بازیگران فلامنکوی خوزه گرکو رقاص مسافرت میکرد و برایشان گیتار می نواخت ، او 3 سال با آنها بود . وقتی که پاکو در تور گرکو در آمریکا بود ، سابیکاس بزرگ را ملاقات کرد که یک گیتاریست با نفوذ که اسمش مترادف با فلامنکو آمریکا بود او را تشویق کرد تا روشهای شخصی خود را ادامه دهد . پاکو دلو چیا نصیحت سابیکاس را در نخستین حضورش در صحنه در تالار کرنجی در سال 1970 انجام داد .
وقتی به اسپانیا بازگشت فستیوال فلامنکو گیتانو را همراهی کرد که تور نمایشی سالیانه فلامنکو بود که 7 سال ادامه داشت . او اولین آلبومش را در سال 1965 در سن 18 سالگی ضبط کرد .
ادامه ی توضیحات و دانلود چند ترک از موسیقی ( آهنگ ) در سایت تاپس موزیک دات کام
آگهی دهنده
حسین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 289569
بازدید : 4036
دسته بندی : ساير كامپيوتر
آگهی دهنده
حسین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com