انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رنگ پروفیل و پنجره های upvc

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت ارمغان ابنیه کوشا قادر به ارائه پوشش رنگی پلیمری مطابق با سلیقه مصرف کننده بر روی پروفیل های upvc (یو پی وی سی) به منظور تأمین سلیقه مشتری در تنوع رنگ پروفیل و همخوانی با محل نصب می باشد.


پروفیل Upvc در صنعت ساختمان و برای تولید قاب پنجره های دوجداره مورد مصرف قرار گرفته و با توجه به عدم امکان رنگی کردن سطوح پروفیل (‌سطح مربوط به نمای ساختمان) عملاً مصرف و بکارگیری این ماده در مقایسه با ماده جایگزین آن که پروفیل آلومینیومی میباشد کمتر بوده و با توجه به ضعف آلومینیوم درخصوص انتقال دما ، جایگزین شدن پروفیل Upvc به جای آلومینیوم تأثیر بسزائی در کاهش مصرف انرژی گرمائی ساختمان خواهد داشت .





با افزایش اهمیت بهینه سازی مصرف انرژی ، استفاده از پروفیل های Upvc در ساخت قاب پنجره های دوجداره ، بعنوان یکی از مواد اولیه صنایع ساختمان مورد توجه مهندسین قرار گرفت اما از آنجا که این محصول فقط با رنگ سفید قابل تولید میباشد و دارای تنوع رنگ نیست عملا تامین سلیقه مصرف کننده برای سازندگان پنجره های Upvc میسر نبود . لذا این واحد تولیدی جهت رفع نیاز بازار و تامین سلیقه مصرف کننده ، ماده رنگی بر پایه اپوکسی پلی استر برای پوشش دهی و رنگی کردن سطوح پلیمری pvc به بازار عرضه نمودیم که نه تنها باعث تنوع رنگ در این محصول شده بلکه از پروفیل در مقابل اشعه UV و شرایط اب و هوائی سخت نیز محافظت مینماید .
آگهی دهنده
بونا مهرپرور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 296231
بازدید : 3601
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
بونا مهرپرور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com