انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

موتورهای دیزلی کامینز پرکینز ولوو

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت بازرگانی پیشرو موتور پارسیان با سال ها تجربه درامر تامین و پشتیبانی انواع دیزل ژنراتور با بهره گیری از آموزشهای تخصصی سازندگان بزرگ دیزل و ژنراتور ازقبیلvolvopenta,Perkins,Cummins,Deutz,Stamford,Leroy Somer,Meccalteخود را به عنوان یک شرکت پیشرودرصنعت دیزل ژنراتورمطرح کرده وبعنوان یک توزیع کننده متخصص و فعال این کارخانجات در پروژهای مختلف همکاری مطلوب وشایسته ای داشته است
موتورهای دیزلی ( Cummins و Perkins و Volvo Penta )
شرکت پیشرو موتور پارسیان فروشنده انواع موتورهای دیزلی کامینز ، موتورهای دیزلی پرکینز ، موتورهای دیزلی ولوو میباشد
فروش انواع موتور دیزل کامینز ، موتور تك ديزل Cummins ، موتور تك ، موتور تك كامينز
شرکت کامینز تنها تولید کننده سیستم های یکپارچه سازی شده PowerCommandاز سیستم های پشتیبان (Stand by) و اضطراری تا کاربردهای تا حداکثر مصرف (peak) چندین مگاوات تا کاربرد های پیچیده تولید چند سیستم به صورت همزمان می باشد
کمپانی کامینز با تکیه بر تجربه ای بیش از 80 سال در زمینه تولید نیرو و نیز با سرمایه ای بالغ بر 9 بیلیون دلار توانسته است در زمینه تولید نیرو هر آنچه که نیاز شما باشد از يک دستگاه ساده 9 کیلو وات تا یک نیروگاه گسترده 30 مگاواتی را تامین می نماید.
تمامی اجزا دستگاه های تولید شده در کمپانی CPG طوری طراحی شده اند که از زمان استارت به راحتی با هم هماهنگ عمل می کنند تا کارایی را افزایش دهند. اتکا بر شبکه گسترده جهانی پخش کالا در 130 کشور, نزدیک به 500 نماینده, 5000 فروشنده و 5800 مرکز خدماتی, قابلیت و تجربه موفق, پشتیبانی تمام محصولات در حال کار کامینز را به ارمغان آورده است.
یش از 75 سال شرکت Perkins مشغول به ساخت موتورهای دیزل با بالاترین کیفیت , بهترین عملکرد و قابلیت اطمینان بسیار بالا بوده است.
Perkins به یکی از پیشتازان در زمینه تولید و توزیع موتورهای دیزل و موتورهای گازی از 4 تا kW 2000 تبدیل شده است. بیش از 1000 تولید کننده تجهیزات صنعتی مختلف اطمینان %100 خود را به محصولات این شرکت اعلام کرده اند.
این شرکت برای اکثر زمینه های مختلف صنعتی اعم از راه سازی, کشاورزی, دریایی و الکتریکی موتور دارد.
لیست سایر محصولات
1- ژنراتورها
2- ژنراتورهای گاز سوز
3- کنترلر ها
4- مولد های موازی
خدمات پیشرو موتور پارسیان
ارائه کننده خدمات فروش،مشاوره، نصب، راه اندازی و رفع عیب و تعمیرات انواع ديزل ژنراتورها در قدرت های مختلف ( Cummins و Perkins و Volvo Penta )
تامین کننده نیازهای موتوری (گازي و دیزلی)، برق اضطراری و دائم پروژه های صنعتی، نیروگاهی، پالایشگاهها، بیمارستانها، صنایع نفت و گاز، سد سازی، اداری، کشاورزی، داروسازی و...
ارائه مشاوره هاي مهندسي در زمينه طراحي، بارگذاري، تحليلهاي استاتيكي و ديناميكي انواع سيستمهاي مكانيكي نيروگاههاي ديزلي
نصب و راه اندازی:راه اندازی و استارت اولیه دیزل ژنراتور بصورت رایگان برعهده شرکت پیشرو موتور پارسیان خواهد بود. نصب دیزل ژنراتور و هزینه های نصب پس از بازدید و ارزیابی سایت اعلام میگردد.
آموزش:آموزشهای اپراتوری دیزل ژنراتورهای فروخته شده در محل سایت کارفرما به صورت کامل توسط مهندسین مجرب برق و مکانیک این شرکت هنگام تحویل، داده خواهد شد

با توجه به اینکه شرکت پیشرو موتور پارسیان راه اندازی دستگاه های نصب شده را به صورت رایگان عهده دار می باشد لذا تمام دستگاه های نصب شده تحت ضمانت این شرکت قرار می گیرد.
خدمات پس از فروش
با عنایت به اینکه شرکت پیشرو موتور پارسیان ،خدمات پس از فروش را مهم تر از فروش میداند،تامین قطعات یدکی وپشتیبانی فنی از مهم ترین تعهدات شرکت میباشد،به این منظوربا در اختیار گرفتن کادری مجرب و متخصص در زمینه دیزل ژنراتور، کلیه دستگاه های فروخته شده را تحت پوشش خدمات قرار داده وکمتر از 72 ساعت کارشناسان خود را به محل نصب دیزل ژنراتور در تمام نقاط کشور اعزام میدارد.

اطلاعات تماس :
مدیر عامل : آقای سهراب مستقل
آدرس : تهران خیابان سعدی جنوبی- نبش کوچه شهید ترابی گودرزی- پاساژ سلامت- طبقه اول- واحد 205
تلفن :33940444, 8-33993457
فکس : 33912088
ایمیل : info@dieselparsian.com
وب سایت : www.dieselparsian.com
کلمات کلیدی :
موتور ژنراتورهای مولد برق ، ژنراتوراستامفورد، دیزل ژنراتور دکامینز ، دیزل ژنراتور پرکینز ، موتور پركينز، موتور Perkins، موتورهای دیزلی ، دیزل ژنراتور ولوو ، دویتس ، مک الته ، لری سومر ، مارلی ، لوول ، موتور برق ، موتور گاز سوز ، دیزل ژنراتور پارسیان ، موتور تك ديزل Cummins
آگهی دهنده
شرکت پیشرو موتور پارسیان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان سعدی جنوبی- نبش کوچه شهید ترابی گودرزی- پاساژ سلامت- طبقه اول- واحد 205
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 301235
بازدید : 5894
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
شرکت پیشرو موتور پارسیان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان سعدی جنوبی- نبش کوچه شهید ترابی گودرزی- پاساژ سلامت- طبقه اول- واحد 205
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com