انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین منبع تغذیه و led driver در ایران - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شركت MEANWELL تايوان با سابقه توليد 29 سال ، بهترین كيفيت و قيمت را در منبع تغذیه سوئيچينگ ارائه كرده و عنوان برترين برند تايوان و TAIWAN EXCELLENCE 2011 را كسب كرده و بهترین انتخاب در بازار ایران ميباشد. MEAN WELL با توليد بيش از 4000 مدل مختلف در خانواده هاي متنوع جهت كاربرد هاي مختلف ، كاملترين و بزرگترين توليد كننده منبع تغذیه صنعتي و درايور LED با توان خروجي 10 وات الي 18000وات در دنياست.
درايورهاي LED ساخت اين شركت توسط برندهاي بسيار معتبر دنيا تست و تأييد شده و طي 3 سال تعداد توليد شركت 20 برابر رشد كرده است. كاربردهايي مثل روشنايي خياباني ، روشنايي داخلي و دكوراتيو ، STREET LIGHTING ، DECORATIVE ، INDOOR و OUTDOOR و قابليت تنظيم ولتاژ و جريان خروجي بطور همزمان و درجه مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش اب تا IP67 ، تنها بخشي از قابليت هاي بي نظير محصولات اين شركت ميباشد. خانواده درايوز LED توليد MW اكثر استانداردهاي معتبر اروپا و امريكا در زمينه منابع تغذیه و روشنايي را كسب كرده و برتري چشمگيري نسبت به ساير سازنده ها دارد.

در كاربردهاي اتوماسيون صنعتي ، منابع تغذیه Din Rail mount توليد MEAN WELL سالهاست كه در اروپا مورد استفاده وسيع بوده بطوريكه در كشور هاي بزرگ صنعتي نظير المان و ايتاليا حدود 25% از بازار اتوماسيون را به خود اختصاص داده است. منابع تغذیه Din Rail در توان خروجي 10 الي 3840 وات در مدل هاي متنوع Step shape, Dual Isolated و Slim با ورودي تك فاز و سه فاز در انبار ایران موجود ميباشد و تحويل 24 ساعته در تمام شهرهاي بزرگ كشور ممكن است.

شركت ايمن ايستا نماينده فروش و خدمات پس از فروش مين ول تايوان در ایران خدماتي عالي و 1 تا 5 سال گارانتي واقعي ارائه ميكند.

تعداد محدودي كاتالوگ كامل محصولات موجود است. براي ارسال رايگان كتاب كامل با ما تماس بگيريد.



آگهی دهنده
مریم بغدادی
  • قیمت : مناسب ترین در ایران
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان ولیعصر، برج سرو ساعی، طبقه هفتم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 318261
بازدید : 3616
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
مریم بغدادی
  • قیمت : مناسب ترین در ایران
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان ولیعصر، برج سرو ساعی، طبقه هفتم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com